عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

ایست استمنا
سلام خوش آمدید

110 فایده ترک خودارضایی (حتما حتما بخونید)

چهارشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۶ ق.ظ

 

صفحه 154

حتما حتما بخونید :

110 فایده ترک خودارضایی :

 

 

1) رضایت خداوند

2) شادابی روحی

3) برطرف شدن گودی زیر چشم

4) زیبا شدن چهره

5) از بین رفتن بدفرمی بدن

6) برطرف شدن قوز کمر

7) برطرف شدن ضعف حافظه

8) برطرف شدن ریزش مو

9) برطرف شدن زودانزالی

10) برطرف شدن عدم تمرکز حواس

11) کسب اعتماد به نفس بالا

12) کسب عزت نفس بالا

13) برطرف شدن افسردگی

14) کسب ابهت و جذابیت

15) برطرف شدن کمردرد

16) رفع حالت خستگی همیشگی

17) برطرف شدن لرزش دست

18) تیزی نگاه

19) برطرف شدن هراس اجتماعی

20) برطرف شدن پانیک

21) قوی شدن اعصاب

22) برطرف شدن مگس پران چشم

23) برطرف شدن زانودرد

24) برطرف شدن کمرویی

25) برطرف شدن مشکلات خواب

26) عزیز شدن پیش همه

27) برطرف شدن تکرر ادرار

28) شفاف شدن پوست

29) بالا رفتن قدرت بدنی

30) برطرف شدن زودرنجی

31) بدن و روان پر از انرژی

32) رفع درد در نواحی مختلف بدن

33) رفع مشکلات گوارشی

34) بینایی قوی

35) رفع حالت تحریک همیشگی

36) کسب صفای دل

37) رفع بی تفاوتی دردناک

38) توجه به مسائل مهم زندگی و ازدواج

39) خوش اخلاق شدن

40) برطرف شدن لاغری و کم گوشتی

41) کسب هویت

42) کسب غیرت

43) کسب شجاعت و شهامت

44) برطرف شدن سیکلوتایمی (خُلق ادواری)

45) برطرف شدن مشکلات جنسی و تناسلی

46) برطرف شدن روابط عمومی ضعیف

47) محکم و مصمم راه رفتن

48) برطرف شدن سرگیجه

49) برطرف شدن وزوز گوش

50) برطرف شدن تنگی نفس

51) برطرف شدن حواس پرتی

52) برطرف شدن اضطراب

53) برطرف شدن تپش قلب

54) برطرف شدن گودی کمر

55) برطرف شدن افکار و اعمال وسواسی

56) برطرف شدن بدحالتی و پژمردگی مو

57) برطرف شدن کم خونی

58) رفع حساسیت نسبت به افراد

59) تیز شدن

60) کسب بصیرت

61) محکم شدن کمر

62) برطرف شدن جوش های صورت

63) کسب سعه صدر

64) رفع بی احساسی

65) رفع سوژه شدن توسط دیگران

66) رفع زندگی نمایشی و دروغین برای دیگران

67) رفع بدبینی به دیگران

68) رفع نشخوارهای ذهنی

69) کسب شخصیت

70) رفع مشکلات ستون مهره ها

71) رفع بزرگ نشان داده شدن بینی در چهره

72) رفع احساس سنگینی نگاه دیگران

73) رفع تلخ شدن دهان

74) برطرف شدن ضعف عضلانی

75) رفع مشکلات پوستی

76) مقید شدن به احترام به پدر و مادر

77) باهوش شدن

78) هدفمند شدن

79) رفع مشکلات قاعدگی در زنان

80) رفع مشکلات پروستات در مردان

81) رفع پرخاشگری با خانواده و دیگران

82) رفع ضعف عمومی بدن

83) رفع افکار آزار دهنده

84) رفع بی ذوقی

85) رفع عدم خلاقیت

86) مسئولیت پذیر شدن

87) رفع شلختگی و بی نظمی

88) کسب رقت قلب

89) روشن و زیبا دیدن زندگی

90) احساس یک قدرت شیرین

91) لذت کافی بردن از رابطه جنسی با همسر

92) برطرف شدن بی حوصلگی

93) کسب عقل و تدبیر لازم

94) رفع بدبیاری

95) رفع احساس ناامیدی

96) رفع عذاب وجدان

97) برطرف شدن خطر عقیمی و نازایی

98) داشتن فرزندان سالم و باهوش در آینده

99) قدرت یادگیری بالا

100) پیشرفت تحصیلی و شغلی و ...

101) افزایش حیا و نجابت

102) هدر نرفتن عمر

103) قوی شدن اراده در امورات زندگی

104) آمدن خواستگار برای ازدواج

105) تاثیر مثبت روی قد در سن رشد

106) برطرف شدن سردرد

107) قدرت بالای دوستیابی و حفظ دوستان

108) قدرت بیان بالا

109) ترک گناهان دیگر

110) کسب خیر دنیا و آخرت

👈 و ..........

اینها فقط برخی از فواید ترک خودارضایی هستند که حاصل تجارب افرادیست که ترک کردند. استمنا و استشها سراسر ضرر هست و ترکش هم سراسر فایده. حالا انتخاب با خودت هست. آیا میخواهی کاری رو بکنی یا ادامه بدی که گناهه و پر از ضرر یعنی خودارضایی؟ یا میخواهی کاری رو بکنی که مهمترین و بهترین کاریه که باید بکنی و رضایت خداوند در اونه و سراسر خیر و برکت دنیوی و اخرویه و سراسر فایده هست یعنی ترک خودارضایی؟ کدوم رو انتخاب میکنی؟ کدوم یکی ارزشش رو داره و حاضری براش تلاش کنی؟ فقط کمی فکر کن با خودت.

یا علی

نظرات خودتون رو حتما بیان کنید.

 

حتما حتما بخونید : فواید بیشمار ترک خودارضایی (صفحه 1)

 

 

 

نظرات (۶۸)

  • بالای 500 روزه ترکم
  • هر دکتری گفت  خود ارضایی ضرر نداره گوه خورده      من  ترک کردم   حافظم بهتر شد   ذهنم راحته   بدنم قوی شده  تو درسام موفق تر شدم    درسام راحت 

     مطالبو حفظ می کنم     هر دکتری گفت  ضرر نداره  مزخرف  میگه   ترک خود ارضایی  یعنی   ازادی یعنی قوی بودن یعنی زندگی بهتر یعنی ‌ نمرات بالاتر  یعنی   بدن قوی تر یعنی همه چی   وای در مورد این یکی از خوبی های فوق العاده ترک خود ارضایی   نریختن مو هست  عالیه این  خصوصیت خودم ترک کردم مو خیلی کمتر میریزه تا جایی که دیگه نریخت       و  اگر بخوام در اخر بهترین فایده خود ارضایی تو این دنیا بگم  اینکه  حافظ ات قوی میشه شما که این مطلب می خونی ۱۰ روز فقط ۱۰ روز ترک کن بعد ببین چقدر حافظت برای  یادگیری و حفظ  درس  عالیه میشه  یکی دیگه از دکترای احمق    اینو گفته که   خود ارضایی  از زیاده روی نکنی ضرر نداره مزخرف میگه باور کنید دروغه شما   هر بار بزنی حافظت داغون  میشه  تجربه کردم که میگم  فقط یک سوال از علی اقا دارم   من یک دوست دارم این عاشق   یک پیشنها عالی دارم  برای کسایی که می خوان ترک کنند قانون ۱ ۲ و ۳ انجام بدین یعنی فکر اومد تو ذهنتون سریع ۱ ۲ ۳ بگین   اگر امکانش هست برید بیرون یا سریع برید زیر دوش اب سرد    یا   اگر امکانش نبود تو خونه بدوین یا   سریع یک اهنگ مذهبی تو گوشی ذخیره کنید تا فکر اومد سراغتون سریع به اهنگ گوش بدین  من  قبل ترک معدلم ۱۵/۷۶بودزمانی که ترک کردم معلدم شد۱۹/۱۵    هر کسی   گفت ضرر نداره مزخرفه   و در اخر  برنامهbulldog blocker  بریزید      و  رو قسمت رمز دار بزارید  دیگه نمیتونید تو سایت پورن برید از علی اقا خواهش میکنم این توصیه را اضافه کنن علی اقا برنامهbulldog  blocker  هر کس بریزه   و فیلتر روشن کنه دیگه نمیتونه بره تو سایت پورن  و .....  وین مطلب را به بقیه دوستان هم بگید و به مطالب کانال اضافه کنید    همه به هم  به سمت ترک بروید 

     

    بچها   ۵۰۰ روزه ترک کردم     بدونید شما هم می تونید ترک کنید  اگر ۱۰۰ بار شکست خوردید مهم نیست دوباره برگردید فقط عزم جدی کنید دیگه گناه نکنید  من خودم روزی شده ۲ بار این گناه انجام دادم  ولی شاید باورتون نشه الان ۵۰۰ روزه ترک کردم     کسایی که میگن من  ۷ روزه  ترک کردم دوباره لغزش کردم نا امید نشین  باور کنید می تونید ترک کنید  من خودم        بالای ۴۰ ترک کرده بودم ولی دوباره  گناه کردم    می دونیده  من هم به برنامه ترک خود ارضایی خودتون اضافه کنید    با این روش تونستم ۵۰۰ روز ترک کنم   ۱ ریختن برنامهbulldog blocker این برنامه زمانی که بریزی نمیتونی بری تو سایت پورن    فیلتر فعال کنید    دیگه فیلتر شکن های دیگه کار نمیکنه و اخر تمام زورتون بزنید  نمیتونید برید تو سایپ پورن  ولی  یادتون بشه      این برنامه با رمز بزارید        ۲    سعی کنید برنامه داشته باشین برنامه روزانه     ۳ ورزس اضافه کنید   و سعی کنید ورزش سنگین باسه ۴   کتاب خوندن اضافه کنید   ۵    تغذیه غذا زیاد نخورید       باودم نمیشه ۵۰۰ ترک کردم    شما هم می تونید  همتون می تونید ترک کنید و در اخر  چالش برای خودتون بزارید     برای ترک  با دیگران رقابت کنید   کسایی که مطلب منو می خونن چند روز تونستین ترک کنید   من ۵۰۰ روز ترکیدم  کسی هست بیشتر از من ترک کرده باشه اگر ترک کرده بگه  می خوام چالش بزارم     رکورد جهان دست منه  با ۵۰۰ کسی بیشتر ترک کرده بگه

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام سجاد استم از افغانستان

    لطفا این مطلب رو تا آخر بخون دوست گرامی من از تقریباً ۹ ساله گی خود ارضایی میکردم تا ۱۷ سالگی و الان ۱۸ سالم است و واقعا بچه ها اگر ترک کنید خیلی خوبه الان یک سال هستش که ترک کردم و دارم از زندگیم لذت میبرم 🥰🤍

    همیشه به یاد خدا باشید و تو این فکر باشید که بابا این چه کاریه صبح مثلاً خود ارضایی میکنم شب دوباره دلم میخاد اصلا جز ضرر چیزی دیگه ای توش نیست خدایی 

    و به یاد این باش که تو اون دنیا خدا باهات نه صحبت می‌کنه نه می‌بخشد تورو

    تو یاد این حدیث حضرت محمد(ص) باش 

    که گفته هر کسی با دست خود ازدواج کنه ملعون می‌باشد *** ***** ***** ***** *** ** ** *** **** **** ** * *** *** ** *************

    * اگر میگی نه دیگه وختش است این کار رو کنار بزارم * ** **** **** ***** **

    پس از تنهایی اجتناب کن فیلم ویدیو تحریک کننده نبین این هارو هم که گفتم یاد داشته باش و دیگه توکلت بخدا 

    دیگه چیزی برای گفتن ندارم امید وارم خود ارضایی رو برا همیشه ترک کنید و به حرف شیطون نکنید!!

     

    سلام من خودارضایی رو ترک کردم زانوم به پایین هر شب درد میکنه از چیه 

    پاسخ:
    سلام. آفرین. میتونید به پزشک مراجعه کنید.

    سلام آیا خود ارضایی باعث نازک شدن و ریزش مو میشه؟

    اگر میشه قابل درمان هست؟ینی بعد ترک ممکنه موها درست بشن(اعتیاد شدید به خود ارضایی )

    پاسخ:
    سلام. بله از عوارض خودارضایی همین هست.
    بله حتما. نکته 83 از صفحه 146 رو حتما بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p146

    سلام خیلی ممنون که این مطالب رو میزارید و واقعا خیلی کمک میکنید بقیه رفقا اراده شون قوی تر بشه بنده فردی ۱۵ ساله هستم از ۱۳ سالگی شروع کردم به خود ارضایی و الان قصد ترک دارم و خداروشکر امروز ۴ روز شد که ترکم همینطور که گفتم ۱۳ سالگی و شروع کردم والان ۱۵ سالمه  و تو سن رشدم و نوجوانم نگرانم که این عمل باعث شده باشه دیگه قدم رشد نکنه خواستم بفهمم که اگه این عمل رو قدم که خیلی سایت ها می‌گن تاثیر داره  ترک کنم باعث میشه افزایش قدم برگرده و رشد کنه ؟ لطفا جواب بدید خیلی کمک بهم میکنید 

    پاسخ:
    سلام. آفرین که دارید ترک میکنید. با توجه به اینکه هنوز در سن رشد هستید اگر ترک کنید ان شاءالله جبران خواهد شد.

    سلام من چند ماهی هست که ترک کردم

    بیست و سه سالم هست و چندین سال این عمل رو انجام میدادم

    اما تصمیم به ترک داعمی این کار گرفتم

    منتها موهای قسمت پشت سر من خالی شده

    هم پدر و هم مادر و هم خودم موهای بلندی داریم

    و میدونم که این خالی شدن ناشی از این عمل بوده

    آیا با ترک همیشگی این عمل

    موها دوباره رشد خواهند کرد ؟

    پاسخ:
    سلام. آفرین که میخواهی ترک کنی. شما نکته 83 از صفحه 146 رو حتما بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p146

    سلام من وقتی که کلاس ششم بودم خودارضایی را شروع کردم و تا الان که کلاس هشتم هستم ادامه دادم دیگه واقعا خسته شدم می‌خوام ترک کنم مثلا من ۲ هفته یه بار این کار را میکنم یه بار یک روز درمیون یه بار هر روز و من به راحتی تا ۴ روز رو دووم میارم ولی بعدش همش تو فکرم میاد و فرداش این کار رو انجام میدم واقعا می‌خوام یه تصمیم جدی بگیرم خواهشاً کمک کنید یه چیز دیگه ای که میخواستم بگم اینه که من تا ۱ دقیقه کم تر ارضا میشم میخواستم بپرسم اگه ترک کنم مثلا تا زمانی که ازدواج کنم میتونم این انزال رو مهار کنم چون من از همین الان خیلی استرس اون موقع رو دارم خواهشاً هم جواب بدید خیلی برام مهمه 

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. آفرین که میخواهید ترک کنید.
    نکته 71 و 82 و 88 از صفحه 146 رو حتما بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p146
    عوارض خودارضایی با ترک خودارضایی حتما برطرف خواهد شد ان شاءالله و هیچ مشکلی (از جمله زود انزالی) هم در آینده و در زندگی زناشویی نخواهید داشت.

    سلام من هشت ساله تقریبا گرفتار خودراضایی ام ۲۱سالمع یادمه تا همین چهارپنج  سال پیش سایز آلتم نوزده سانت بود ولی الان پونزده شونزده سانت شده آیا با ترک خودارضایی سایز آلتم زیاد میشه ؟؟

    پاسخ:
    سلام. بله عوارض خودارضایی با ترکش از بین خواهد رفت ان شاءالله.

    سلام به همگی 

    بدن انسان طوری تنظیم شده که هر کاری را میتونه تو ۲۱ روز ترک کنه 

    یعنی اگه شما ۲۱ روز که میشه ۳ هفته عمل خودارضایی رو ترک کنید 

    و انجام ندید. حافظه شما فراموش می کنه این عمل را .

    بعد از ۹۰ روز که میشه ۳ ماه تمام عوارض این عمل از بین میرود.

    سلام من پسرم ۱۸ سالم حدود ۷ ساله خودارضایی می کنم عوارض خیلی زیادی بر جسم و روحم گذاشته الان هم دارم ترک می کنم دیسک کمر گودی زیر چشم لاغری بی حالی زودانزالی کم شدن اعتماد بنفس مشکلات روانی سردرد گودی کمر ....جوری کمرم درد می کنه که اصلا نمی تونم کار بکنم بنظرتون کمر دردم خوبه میشه اگر ترک کنم علی آقا 

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. بله اگر ترک کنید همه عوارضش حتما برطرف خواهد شد ان شاءالله.

    سلام خسته نباشید، یه سوال برام پیش امد که چرا خود ارضایی به بدن اسیب میرساند اما رابطه جنسی اسیبی نمیرساند؟

    پاسخ:
    سلام. سلامت باشید. تفاوت بین خودارضایی و رابطه جنسی با همسر رو در صفحه 25 بخونید حتما: https://istemna.blog.ir/post/p25

    سلام💚😍
    CR7 هستم
    من تقریبا15سال خودارضایی کردم😭
    رسماً جسم و ذهن ام رو به فنا دادم😫
    بارها ترک کردم و شکست خوردم چون از  تجربه دیگران استفاده نمی کردم😠
    الان تقریبا 40روزه پاکم 💪
    برای ترک خودارضایی فقط چند تا کار ساده رو انجام بدید📝
    1.به نام خدا شروع کنید که صدرصد جواب میگیرید👆👑
    2.به هیچ عنوان سمت سایت پورن نرید یا چشم چرانی در فضای مجازی و کوچه و خیابان نکنید،،ممنوع🤐🤐
    3.ذهنتون رو کنترل کنید، اصلا و ابدا در ذهنتون رابطه جنسی و عاشقانه نداشته باشید و فکر سکسی و جنسی ممنوع 🤐🤐
    4.ورزش،ورزش،ورزش💪💪💪
    5.نماز ،نماز،نماز 💎💎
    خواهش میکنم ، نگید این حرف ها مسخرس ،لطفا فقط یک ماه اینکارا رو از روی اجبار انجام بدید تا عادت کنید، اونوقت تا آخر عمر دعام میکنید
    یا علی💚💚💚

    بسم‌الله الرّحمن الرحیم 

    من یه مشکلی دارم پسر هستم و ۱۷ سالمه من از ۱۳ سالگی این کار رو انجام می‌دادم و الان ۳۷ روز هست که ترک کردم یه مشکلی دارم اینکه هرکس من رو میبینه فکر میکنه ۲۱ یا ۲۲ سالمه واقعا ناراحتم میکنه آیا دلیلش خودارضایی بوده ضمنا من وزن هم کم کردم حالا برام سوال هست آیا خودارضایی باعث میشه سن بیشتر نشون بده و آیا بعد از ترک خوب میشه و به سن خودم نشون میده چهرم یه نه ؟؟؟ 

    چقدر طول میکشه؟؟؟؟

    پاسخ:
    سلام. آفرین که در حال ترک هستی. بله از عوارض خودارضایی همینه. اگر ترک کنید حتما برطرف خواهد شد ان شاءالله.
    نکته 87 از صفحه 146 رو حتما بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p146

    سلام دوستان،  ترک کنید این عمل رو،  خیلی تاثیرات خوبی داره،  بخدا،  من چند ماهه که ترک کردم،  زندگی تون خوب میشه، مهمترین  کار 1 توکله،  2 فیلم غیر مجاز نگاه  نکنید، 3 نگاه  به نامحرم و ترک افکار جنسی  بهتون کمک میکنه تا راحت تر ترک کنید، 4 از  صبر  و نماز استفاده کنید، 

    سلام ، بنده چشمم کوچیک تر یا بهتر بگم گود افتادگی و چشم کمی فرو رفته ،مثل چینی ها شدم

    و مگس پران  دارم،  بعد ترک  واقعا خوب میشه ، حتما 

    پاسخ:
    سلام. اگر علتش خودارضایی باشه، بله با ترکتون حتما برطرف خواهد شد ان شاءالله.

    سلام خسته نباشید از راهنماییهاتون سوالی داشتم در مورد ریزش مو من قبلا موهای خیلی پرپشتی داشتم ازموقعی که دچار این عمل کثیف خودارضایی شدم موهام خیلی نازک و کم پشت شده به نظرتون الان که 15 روزه این کارو ترک کردم به مرور موهام دوباره بر میگرده در ضمن اگه در حال ترک خودارضایی رابطه جنسی داشته باشم عوارض خودارضایی دوباره برمیگرد 

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. آفرین که در حال ترک هستید.
    نکته 83 از صفحه 146 رو حتما بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p146
    اگر زنا منظورتونه صفحه 147 رو حتما حتما بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p147

    سلام خدمت دوستان. خیلی مطالبتان مفید بود دوستان عزیز بنده یکساله که ترک کردم و بهترین راه برای ترک اول توکل به خدا وبعد از یک روانپزشک کمک بگیرید 

    روانپزشک کمک می کند به کمک قرص ها به راحتی این عمل را ترک کنید برای بنده واقعا سخت نبود چون اول از خدا و بعد از روانپزشک که قرصی تجویز کرد

    و باعث شد میلم به خودارضایی فوق العاده کم بشه.

    باتشکر از ادمین.

    سلام اگه من ترک کنم حافظه ام خوب میشه سنی هم ندارم ۱۵ سالمه هنوز میخوام از جونیم استفاده کنم 

    پاسخ:
    سلام. بله حتما ان شاءالله. نکته 87 از صفحه 146 رو حتما بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p146

    سلام 

    اول اینکه خیلی سایتتون خوبه

    من‌ ۸ ماه ترک کردم بعد دوباره فریب شیطان رو خوردم الان دوباره پاکم

    تو این هشت ماه خیلی خیلی از عوارض خوب شد

    فقط نکته ای که هست زودانزالی تغییری نکرد 

    اگه یه ذره تغییر میکرد من به بهبودی امیدوار میشدم

    قبل شروع هم سالم سالم بودم

    شما فرمودین حتما عوارضش خوب میشه 

    ولی چرا این هیچ تغییری نکرد؟

     

     

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. آفرین. بعضی عوارض زودتر خوب میشه بعضی دیرتر. ولی برطرف خواهد شد حتما ان شاءالله. نکته 82 و 87 از صفحه 146 رو حتما بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p146

    سلام

    بنده الان ۱۵ سالمه حدود ۳-۴ ساله که این عمل زشت انجام می‌دادم لاغر شدم

    الان نزدیک ۸ روز ترک کردم امکان داره وقتی کلا ترک کردم دوباره چاق بشم 

     

    پاسخ:
    بله. حتما تمام عوارضش با ترکتون برطرف خواهد شد ان شاءالله.

    سلام من 3 سال خود ارضایی کردم الان پشیمونم و یه هفته است دچار ریزش مو و خارش سر شدم 1 هفته است رفتم تو ترک اگه دیگه انجام ندم موهای من خوب میشه و دیگه ریزشش خوب میشه؟

    پاسخ:
    سلام. بله حتما ان شاءالله.
    نکته 82 از صفحه 146 رو حتما بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p146

    سلام آقا من تقریبا از کلاس هفتم تا نهم خیلی خودارضایی میکردم و دچار زودانزالی شدید شدم ولی بعد ک تو اینترنت سرچ کردم درموردش و فهمیدم خیلی اینکار بده دیگه خیلی تعدا جلق زدنو کم کردم از هفته دو بار شروع کردم و بعد از دو هفته و همیطور تا کلاس دهم همیطور بودم ولی الان ک به کلاس یازدهم رسیدم دیگه چند ماهی یه بار اینکارو میکردم  ولی الان تقریبا 6/5 ماهی شایدم حالا 7 ماهی هست خودارضایی نمیکنم میخام بدونم بعد ترک کامل این زودانزالی که ناشی از خودارضایی هست خوب میشه لطفا صادقانه جواب بدید😕

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. آفرین که در حال ترک هستی.
    بله حتما ان شاءالله. نکته 82 و 87 از صفحه 146 رو حتما بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p146
  • ‌‌‌‌‌‌‌.
  • سلام آیا بعد ترک خودارضایی زودانزالی هم برطرف میشه؟اگه میشه چه مدت؟

    پاسخ:
    سلام. بله حتما ان شاءالله. نکته 82 و 87 از صفحه 146 رو حتما بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p146

    سلام اقا علی من ۳ سال استمنا میکردم چشمام ضیف شدن حالا ۱ سالی هست مگس پران پیدا کردم در هر دو چشمم حالا ۵۵ روز هست که ترک کردم ایا به ترکم ادامه بدم این مگس پران ها از بین میرود بخدا هر روز کع از خواب بیدار میشم احساس نامیدیم روز به بروز بیشتر میشه همش به فکر مرگم نمیدونم چرا 

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. بله صد در صد با ترک خودارضایی برطرف خواهد شد ان شاءالله.
    آفرین که میخواهی ترک کنی. هیچ وقت ناامید نباشید. با وجود خداوند ناامیدی معنایی نداره. به افکار ناامیدی اعتنا نکنید. افکار ناامیدی از طرف شیطان هست. خداوند بندش رو دوست داره و منتظر و مشتاق توبه و بازگشت بندش هست. در مورد افکار وسواسی حتما نکته 66 از صفحه 93 رو بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p93
    صفحه 33 وبلاگ رو حتما بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p33
    شما نکته 71 و 90 و 97 از صفحه 146 رو حتما حنما بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p146

    سلام علیکم بنده حدودا از۱۶سالگی شروع کردم تا ۲۰ سالگی هرروز یه بارمیزدم و سپس کاملا ترکش کردم و باز دوباره از ۲۲سالگی شروع شد تاالان که ۲۳ سالگیم تموم شده میانگین ماهی یه بار زدم واز طرفی تغذیه های ارگانیک مثل تخم مرغ محلی و خرما و شیر و عسل مصرف میکنم که خب میل جنسی ام رو هم افزایش میدن از طرفی اگه مصرفشون نکنم بی انرژی میشم و از طرفی احساس میکنم میل جنسی ام رو شدید میکنن.  لطفاً راهنمایی ام بفرمایید چیکار کنم

     

    پاسخ:
    سلام. سوالتون رو از اینجا بپرسید: 

    برای مشاوره و سوال احکام و ... میتونید برید به این سایت و یه لحظه ای عضو شید و در قسمت مربوطه باهاشون صحبت کنید. آنلاین بهتون جواب میدن:

    http://javab.ir/09640/

    یا میتونید زنگ بزنید به شماره 096400 بدون پیش کد و در قسمت مربوطه باهاشون صحبت کنید.

    سلام عب آقا من ۱۵ سالمه و وزنم ۵۷ هستش و دچار خودارضایی شدم و درحال ترو هستم آیا این لاغری و بد فرفری بدنم باتری و بدنسازی چاق میشه 

    پاسخ:
    سلام. آفرین که در حال ترک هستی. اگر ترک کنید عوارضش صد در صد برطرف خواهد شد ان شاءالله.

    سلام. داداش من از ۱۰ سالگی انجام میدم. الان ۲۲ سالمه.کل این ۱۰ سال عین یه جهنم برام گذشت چن بار تا مرز دیوونگی رفتم ولی یه جوری جمعش کردم. خدا رحم کرد.

    انواع و اقسام عوارض رو گرفتم وضعم خیلی بده خیلی بد. کامل به فنا رفتم. هرچی عوارض نوشتین تو سایتتون بدتریناشو تجربه کردم و دارم میکنم.

    موهام خیلی ریخته کمرم گوده، تمرکز ندارم، انواع وسواس هارو بدتریناشو تجربه کردم، ارامش ندارم اعصاب ندارم حال روحیم خوب نیس حال روانیمم خوب نیس با هیچکس ارتباط ندارم روابط اجتماعیم زیر صفره افسردم همه جا تحقیر شدم همه جا ابروم رفته به خاطر این مشکلاتی که خودارضایی درست کرده واسم.

    داداش من خیلی زجر کشیدم از این کار. کل نوجوونیم و تا الان جوونیم کامل به فنا رفته. خیلی سخت میگذره بهم.

    باز ۵۰ روز ترک کرده بودم ولی دوباره برگشتم.

    نمیدونم چیکار کنم.

     

    مسئله اصلیم اینه که انقد این خودارضایی برام مشکلات درست کرده و باید هی به حل مشکلاتم تو ارتباطات رشد کردن بزرگ شدن و درس و کار و اینا فک کنم که اصلا وقت تمرکز روی ترک خودارضایی ندارم.

    داداش نمی‌دونم چیکار کنم 

    خیلی غیرممکنه واسه من که ترک کنم

    راه بی ضرری نیس که شهوتو کاهش بدیم یا موقتا از یین ببریم؟

     

     

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. آفرین که در حال ترک هستی.

    هیچ کسی تو این دنیا نیست که نتونه خودارضایی رو ترک کنه دوست من.
     

    شما هم میتونید و هیچی از دیگران کمتر ندارید. فقط باید خودتون بخواهید و یک سری نکات رو رعایت کنید. اگر لغزشی در راه ترک پیش اومد هرگز دلسرد و ناامید نشید، فوری توبه کنید و برید غسل کنید و ترکتون رو با قدرت ادامه بدید.


    همون خدایی که به انسان شهوت داده، راه های کنترلش رو هم داده.

    باید تا زمان ازدواج خویشتن داری کنی. خودارضایی گناه کبیره هست. و بسیار عوارض روحی و جسمی داره که اگر ترک نکنی بیشتر و بیشتر میشه و در زندگی زناشویی و جنسی آیندت با همسرت هم خدای نکرده مشکل پیش خواهد اورد.
    کسی که به هر دلیلی واقعا شرایط ازدواج رو هم نداره، حتما این فرد هم میتونه خویشتن داری کنه و شهوت رو با روشهای مختلف و مفید دیگه مهار بکنه و حتی به یک انرژی مثبت در زندگیش تبدیل بکنه.
    باید از عوامل و محیط و شرایط محرک پرهیز کنید.
    باید انرژی خودتون رو با ورزش و فعالیتهای سالم تخلیه کنید.
    نباید بیکار باشید. یعنی همیشه باید خودتون رو مشغول نگه دارید. باید برای شبانه روز خودتون برنامه داشته باشید. وقت خالی برای خودتون نذارید. اگر ناخواسته در شرایط تحریک قرار گرفتید باید سریع شرایطتون رو عوض کنید. همچنین روزه گرفتن در کنترل و مهار میل جنسی تاثیر واقعا زیادی داره.
    همچنین از تخیلات جنسی پرهیز کنید و اگر فکر تحریک کننده ای به ذهنتون رسید بهش دامن نزنید.
    در ضمن صفحه 29 رو حتما بخونید:
    http://istemna.blog.ir/post/p29

    همچنین میتونید برید به این صفحه و در قسمت مشاوره باهاشون آنلاین صحبت کنید. عضو شدنش هم یک دقیقه طول میکشه: http://javab.ir/09640/
    یا میتونید زنگ بزنید به شماره 096400 بدون پیش کد و در قسمت مشاوره باهاشون صحبت کنید.

    راه های کنترل شهوت رو در این لینک حتما بخونید:

    https://www.porseman.com/article/%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%81%DA%A9%D8%B1-%D8%A2%D9%84%D9%88%D8%AF%D9%87/153630

     


    نکته 71 و 97 ازصفحه 146 رو هم حتما بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p146

    صفحه 94 رو هم حتما بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p94

    سلام من حدودا هفت روزه در حال ترکم فقط نمیدونم وقتی تحریک میشم نعوض پیدا میکنم یک ابی ازم خارج میشه ضرر داره یا نه یعنی رو ترکم تاثیر بد داره

    پاسخ:
    سلام. آفرین.

    برای مشاوره و سوال احکام و ... میتونید برید به این سایت و یه لحظه ای عضو شید و در قسمت مربوطه باهاشون صحبت کنید. آنلاین بهتون جواب میدن:

    http://javab.ir/09640/

    یا میتونید زنگ بزنید به شماره 096400 بدون پیش کد و در قسمت مربوطه باهاشون صحبت کنید.


    شما حتما صفحه 116 رو بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p116

    توصیه بسیار مهم برای ترک خودارضایی:

    خودت رو هرگز در شرایط تحریک قرار نده و اگر در این شرایط هم قرار گرفتی سریع و فوری و همون موقع شرایط و افکارت رو عوض کن.


    نکته 79 از صفحه 146 رو حتما بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p146

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    *** *** *** ** ***** ** **** ** **** ** *** **** * ** *** *** *** **** ***** ****** **** ** **** *******

    پاسخ:
    سلام. آفرین که در حال ترک هستید. قرار نیست تا بخواهید ترک کنید فوری حالتون خوب بشه. اتفاقا اون چند روز اول شاید حالتون بدتر هم بشه و طبیعیه. اما زمان که بگذره حالتون حتما خوب خوب میشه ان شاءالله.

    ورزش و خواب و تغذیه مناسب رو فراموش نکنید.

    نکته 87 از صفحه 146 رو هم حتما بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p146

    حتما حتما نکته 50 از صفحه 93 رو بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p93

    موفق باشید. در پناه حق.




    سلام به شما 

    من یک و نیم ماه میشه که خودارضایی را ترک کردم قبلا ریزش مو داشتم و چهره تاریک هم داشتم آیا بعد از این همه این مشکلات رفع میشه

    پاسخ:
    سلام. تمام عوارض خودارضایی با ترک خودارضایی صد در صد رفع خواهد شد ان شاءالله.
    نکته 83 از صفحه 146 رو بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p146

    من یکی دو سال بود که درگیر این کار زشت بودم و الان نزدیک یک ماه هست که گذاشتم کنار احساس میکنم که راحت شدم احساس خوبی دارم هر روز زندگی قشنگ تر میشه و فکر من از اون کار ناپسند دور احساس میکنم چهرم زیبا و نورانی شده چشمام براق شده مثل قبل این احساس خیلی خوبیه فقط کافیه به اون کار زشت فکر نکنید که بتونید بزارید کنار اگه اراده داشته باشید ۱۰۰ درصد میزارید کنار موهام دیگه نمیریزه و پوستم صاف شده و پرانرژی ام و خداروشکر خداروشکر خداروشکر از همین امروز با خدا پیمان ببند و بزار کنار خداهم کمک میکنه

    من الان ۲۱ سالمه از ۱۴ سالگی مبتلا به خودارضایی شدم و هفته ای بیش از 5 بار این عمل رو انجام میدادم عوارضشو خیلی نمیگم چون تمامش همین مواردی هست که ادمین محترم در وبلاگ گفتند به خصوص عدم تمرکز،، فراموشی و ناراحتی اعصاب...

    من گول سایت هایی رو خوردم که می‌گفتند خودارضایی عوارض نداره!

    خودارضایی انسان رو وارد یک حباب می‌کنه که باعث میشه اطرافت رو نبینی و هوشیاری ذهن رو از بین میبره. من ضربات شدیدی از این عمل نکبت بار به زندگیم وارد شد اما تصمیم گرفتم که ترک کنم تا طبق گفته ادمین محترم وبلاگ، عوارض روحی و جسمی که بهم وارد شده درمان بشه

    خودارضایی یک اعتیاد خاموشه چون هیچ‌کس دربارش حرف نمیزنه و این باعث میشه فرد مبتلا با سرعت سقوط رو تجربه کنه و گاه هیچوقت از این منجلاب بیرون نیاد و اصلا نفهمه که بلاهایی که سرش اومده ناشی از خودارضایی بوده!!!

    الان ۳۱ روزه که ترک کردم و امیدوارم که دیگه هیچوقت سمت پورن و عمل نابودگر خودارضایی نرم... برای همتون آرزوی موفقیت دارم. #زندگی_بدون_پورن_و_استمنا

    سلام خدمت شما 

    میخواستم بدونم که واقعا ترک خودارضایی واقعا همه ی این فوایدی که نوشتید رو داره ؟

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. بله ترکش همه این فواید + فواید بیشمار دیگه رو داره حتما و قطعا ان شاءالله.
    نکته 50 از صفحه 93 رو حتما بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p93

    سلام 

    من خیلی وقته مبتلا به این عادت زشت هستم خیلی تلاش کردم ترک کنم حتی شیش ماه ،چهار ماه ، یک ماه و دوماه هم ترک کردم ولی نشد .همه ضرر هاش هم بهم رسیده ولی نا امید نشدم چون میدونم بزرگ ترین گناه ناامیدی هست ، امروز 18 روز پاک هستم امیدوارم دیگه این کار رو انجام ندم ،این دفعه با نیست امام حسین گذاشتم کنار از روز اول محرم هم شروع کردم ، خیلی هم انگیزه دارم برا ترک همیشگی ، شما هم لطفا برام دعا کنید تا راحت تر ترک کنم

    یا علی مدد

    پاسخ:
    سلام. آفرین که در حال ترک هستی. نکته 70 و 85 از صفحه 146 رو حتما بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p146

    علی آقا واقعا ممنون الان حدود ۱۵ سال ک درگیر این موضوع بودم ب لطف خدا الان ی ماه ک ترک کردم البته با دیدن وبلاگ خوب شما خدا خیر دنیا و آخرت بهت بده هر چی میخوای خدا بهت بده درسته دیر شده و خیلی چیزا رو ازم گرفت مثل هوش زیاد.زیبایی.واقعا خوشکل بودم.بدن قوی ای کاش یکی مث شما زودتر پیداش میشد خواهش میکنم یکم آموزش واسه والدین بزارید تا با دیدن نشانه ها تو بچه هاشون سریع ب دادشان برسن تا مث من خیلی دیر نشه همه چی رو میتونم فراموش کنم ولی هوش خودم رو نه چون واقعا تو درس عالی بودم تو سوم راهنمایی معدل ۱۹ داشتم ولش ب امید خدا باز شکر خدا

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. وظیفست. فقط لطف خداوند هست.
    آفرین که ترک کردی. هیچ وقت برای شروع دیر نیست. ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست. ان شاءالله همه عوارضش هم با گذشت زمان حتما برطرف خواهد شد ان شاءالله.
  • عشق فقط امام حسین
  • فقط برام دعا کنید خیلی خسته شدم دیگه..الان چند ساعته که پاکم البته بعد از حدودا سه هفته....توروخدا بع از نماز هاتون برام دعا کنید...محرم نزدیکه برام دعا کنید تا محرم پا باشم....قبلنا که خود ارضایی نمیکردم عشق امام حسین تو دلم بود...وقتی میگم عشق امام حسین نمیدونم کی تجربش کرده...از اون موقع کع برای اولین بار شروع به اینکار کردم عشق حسین از دلم رفت و تا الان که حدودا چهارسال میشه دارم میجنگم که عشق و حرارت امام حسین را دریابم...شماهم برید دنبال عشق امام حسین

    سلام،من پنج ساله که استمنا داشتم والان مدت کوتاهیه که ترک کردم ولی حس میکنم همه عوارضش بجز چند تا که از قبل بوده و چند تت که کلا ندترم همه یهو بهم هجوم اوردن لرزش دستام شدبد شده ،کمر درد،بینایی،زودرنجی،مشکلات گوارشی ،تنگی نفس ،حواس پرتی و خیلی چیزای دیگه خواتم بدونم عادیه؟و اصلا چرا!؟

    پاسخ:
    سلام. آفرین که در حال ترک هستید. قرار نیست تا بخواهید ترک کنید حتما فوری حالتون خوب بشه. اتفاقا اون چند روز اول شاید حالتون بدتر هم بشه و طبیعیه. اما زمان که بگذره حالتون حتما خوب خوب میشه ان شاءالله.

    ورزش و خواب و تغذیه مناسب رو فراموش نکنید.

    نکته 87 از صفحه 146 رو هم حتما بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p146

    به پزشک هم میتونید مراجعه کنید.


    برای مشاوره و سوال احکام و ... میتونید برید به این سایت و یه لحظه ای عضو شید و در قسمت مربوطه باهاشون صحبت کنید. آنلاین بهتون جواب میدن:

    http://javab.ir/09640/

    یا میتونید زنگ بزنید به شماره 096400 بدون پیش کد و در قسمت مربوطه باهاشون صحبت کنید.


    موفق باشید. در پناه حق.



    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام بر شما علی عزیز اومدم به دوستانی که نگرانن بعداز ترک عوارضشون برطرف نشه یه چیزی بگم .دوست عزیز همه عوارض از بین میره .تازه خدا یه چیزای دیگه هم بهت میده .من الان تو هفتمین ماه ترک هستم ولی خیلی خیلی خیلی خوشحالم خداروشکر میکنم من ادم خوشبختیم که تونستم تو سن 17 سالگی ترکش کنم .تو هر رده سنی هستی ترکش کن صد درصد عوارض از بین میره .دوستان منو ببینین دوست دارین خیلی سریع ترک کنین چون یه دستی کسایی که اینکارو میکننو میزنم البته این بچگونس که میگم🤣مثال دیگه ای تو ذهنم نبود .

    ترک کنی کوهی از قدرت بدنی میشی از ما گفتن بود .در کنار ترگ سخت سخت سخت بدنسازی یا کشتی یا جودو کار کنین  .

    ** ***** ** *** ***** ***** **** *** *** ** ******* **** ****** 

    سلام من سه سال هست که درگیر خودارضایی هستم البته نمیشه گفت خود ارضایی چون مایعی از بدنم خارج نمیشه فقط وقتی بدنم رو لمس می کنم بیش ازحد دچار لرزش و سستی میشم،بعد از خوندن مطالب این سایت خیلی مصمم هستم که دیگه فاصله بگیریم و مرتکب نشم، اما دچار ریزش موی شدید شدم و مراجعه به پزشک هم فایده ای نداشت حتی پوست سرم درد داره و با وجود اینکه بینی بسیار کوچیکی دارم از وقتی خودارضایی می کنم توی آینه که نگاه می کنم بینیم به نظرم خیلی بزرگ میاد برخلاف همیشه به نظر شما بعد از ترک خود ارضایی این موضوع رفع میشه؟ به نظرتون میشه به پاکی و نجابت قبل رسید من دختری هستم که حتی یکبار با پسری هم کلام نشدم و رابطه نداشتم اما از وقتی درگیر این گناه شدم به نظرم ناپاک ترین آدم روی زمینم ممنون میشم راهنمایی کنید.

    پاسخ:
    سلام. آفرین که در حال ترک این عمل پرضرر هستید.
    در مورد بزرگ نشان داده شدن بینی حتما نکته 51 از صفحه 93 رو بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p93
    در مورد ریزش موی سر نکته 83 از صفحه 146 رو حتما بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p146

    به هیچ وجه خود را ناپاک ندانید. پسر و یا دختر مؤمنی هستید که به هر دلیلی دچار یک کژ رفتاری گشته‌اید. هیچ‌گاه خودتان را مساوی با رفتار ناشایست خود ندانید. بنده خدا هستید و خداوند بنده ای را که به سویش آید ،طرد نمی کند. برای جبران گناهان ریز و درشت راه روی همه بندگان باز است؛ زیرا رحمت و بخشایش الهی بسیار بزرگ و گسترده تر از هر گناهی است.

    صفحه 33 وبلاگ رو حتما حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p33

    نکته 90 از صفحه 146 رو حتما حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p146

    سلام 

    من خیلی کمر درد دارم واسه اینکار بوده الان بعد ترک خوب میشم میشه کمکم کنید

    پاسخ:
    سلام. یکی از عوارض خودارضایی کمردرد هست.
    با ترک خودارضایی عوارضش صد در صد برطرف خواهد شد ان شاءالله.
    موفق باشید. در پناه حق.
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    باسلام بنده از ۱۷سالگی ب مریضی خودارضایی مبتلا شدم ****** **** *** **** *** ***** *** *** **** ******* **** **** *** ***** **** **** ** **** ****** *** ***** ****** **** ****** **** ******* *** *** *** * **** **** *** *** ****** ** **** *** * ****** ** **** **** ** ****** *****  ** ***** ****** *** **** *** ** ***** ****** **** ***** **** *** ***** ****  * *** * *** ******* ***** * **** ****** ******** **** ****** **** ****** *** **** **** ***** ***** ******* ** **** *** ***** *** ** **** ***** ** ** **** **** *** ***** ***** ** ****

    پاسخ:
    سلام. در این مورد اطلاعاتی ندارم.

    برای مشاوره و سوال احکام و ... میتونید برید به این سایت و یه لحظه ای عضو شید و در قسمت مربوطه باهاشون صحبت کنید. آنلاین بهتون جواب میدن:

    http://javab.ir/09640/

    یا میتونید زنگ بزنید به شماره 096400 بدون پیش کد و در قسمت مربوطه باهاشون صحبت کنید.

     موفق باشید. در پناه حق.
    سلام اقاعلی عزیز وگرانقدر من18ساله هستم وتقریبا6ساله ک به خودارضایی دچار شدم متاسفانه علی جان حتماشنیدید ک خودارضایی باعث گودی زیر چشم میشه یعنی زیر چشم حالت تو رفتگی پیدا میکنه ولی یک چیز عجیب میخوام بگم من چشم رنگی ام رنگ چشمم سبزابی هست و قبلا خیلی درشت بود ولی از سه سال پیش فهمیدم ک خودارضایی چشمای من رو کوچیک میکنه تعجب کردم کلی سایت گشتم کلی مقاله خوندم ولی اصلا به این مورد که خود ارضایی باعث تورفتگی و کوچیک شدن کره چشم هیچی نگفته فقط در مورد گودی زیر چشم حرف میزنن علی جان ایا در این مورد چیزی شنیدی ایا با ترک خودارضایی چشم های رنگی ام مثل قبل درشت میشه اگ میتونی کمکم کن اگ چیزی هم در این مورد نشنیدی ممنون میشم ک در موردش تحقیق کنی یا علی
    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم.
    دوست من این عمل پرضرر رو ترک کن.
    اگر خودارضایی باعثش شده باشه اگر ترک کنید حتما برطرف خواهد شد ان شاءالله.

    تورو خدا کمکم کنین 

    من ۱۰ روز بود که پاکم بودم ولی امروز لغزش کردم و سراغ این کار رفتم 

    خیلی حالم بده احساس گناه میکنم احساس میکنم از خدا دور شدم 

    احساس میکنم خدا منو دوست نداره 

    خیلی از خودم بدم میاد 

    دلم میخاد از ناراحتی خودکشی کنم راحت شم از دست خودم 

    همه ی این فایده های ترک رو که گفتین رو خوندم امیدوارم روم تاثیر داشته باشه 

    به همه ی شما و به اون خدایی که از بالا مراقبمه قول میدم که ترک کنم 

    پاسخ:
    سلام. دوست من خودکشی زمانی خوب بود که بعدش آدم راحت میشد درصورتیکه اول بدبختی و عذاب هست.
    این افکار بیخود و نادرست رو شیطان میاره به ذهنتون که ناامیدتون بکنه. به این افکار بیخود و نادرست اعتنا نکنید. خدا اگر شما رو دوست نداشت اصلا به فکر ترک هم نمیفتادی. به گذشته فکر نکنید. گذشته گذشته. اگر توبه کنید خداوند میبخشتتون. کسی که توبه کنه مثل کسی هست که اصلا گناهی نکرده. عوارضش هم با ترکتون حتما برطرف خواهد شد ان شاءالله.

    با وجود خدا ناامیدی معنایی نداره. خداوند مشتاق و منتظر توبه و بازگشت ما هست. در صورت توبه خداوند میبخشتتون (هر چند بار هم که قبلا توبتون رو شکسته باشید).

    اگر قرار بود کسی با لغزشها دلسرد و ناامید بشه و ترکش رو متوقف کنه که الان هیچ کسی ترک نکرده بود دوست من. یکیش خود بنده. اگر لغزشی براتون پیش اومد فوری توبه کنید و برید غسل کنید و ترکتون رو با قدرت ادامه بدید. در صورت استمرار در ترک و رعایت نکات لازم، قطعا برای همیشه رها خواهید شد ان شاءالله.
    شما نکته 90 از صفحه 146 رو حتما حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p146

    همچنین نکته 85 و 97 از صفحه 146 رو حتما حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p146

    و در آخر صفحه 33 وبلاگ رو حتما حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p33

    برای مشاوره میتونید برید به این سایت و یه لحظه ای عضو شید و در قسمت مربوطه باهاشون صحبت کنید. آنلاین بهتون جواب میدن:

    http://javab.ir/09640/

    یا میتونید زنگ بزنید به شماره 096400 بدون پیش کد و در قسمت مربوطه باهاشون صحبت کنید.


    دوست من نکات و صفحاتی که عرض کردم و لینکشو دادم حتما حتما حتما بخونید.

    سلام، من در کشور افغانستان زنده گی میکنم و 23 سال سن دارم، من از 16 سالگی به این مریضی دچار شدم. و روزی سه، پنج و حتی 6 بار هم جلق میزنم. 

    8 سال است که جلق میزنم. شخصیت گوشه گیری دارم

    وقتی میخواهم ترک کنم بیش از دو یا سه روز دوام نمیارم و دوباره جلق میزنم حتی روزی 5 یا 6 بار ...

    البته وقت جلق.زدن خود را کنترول نمی توانم و بعد از جلق زدن پریشان و پشیمان میشوم و از خدا طلب بخشش میکنم و اشک می ریزم. اما بعد از چند ساعتی دوباره به جلق زدن شروع میکنم.

    از طرف دیگر کشور ما جنگ است بیکار هستم و از فقر رنج میبرم . و پولی ندارم تا ازدواج کنم.

    راه حل و رهایی از این مریضی را بگویید

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. آفرین که میخواهید ترک کنید.
    دوست من شما حتما نکته 58 از صفحه 93 رو بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p93

    در مورد ترکتون و لغزشتون حتما نکات 71 و 77 و 95 و 97 از صفحه 146 رو بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p146

    صفحه 33 رو هم حتما بخونید.
    نکات و صفحاتی که عرض کردم و لینکش رو بهتون دادم حتما بخونید. حتما برای همیشه رها خواهید شد ان شاءالله. موفق باشی دوست من. در پناه حق.

    سلام علی آقا 

    من الان ۱۱ روزه که ترک کردم 

    لطفا برام دعا کنید تا برای همیشه ترک کنم 

    چون این عمل کثیف آدم رو نابود میکنه

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. آفرین. موفق باشی دوست من. در پناه حق.

    سلام. عزیزان من تقریبا از سن 9سالگی تا الان که 30ساله هستم تقریبا روزی 2بار(بعضی وقتا بیشتر از 2بار)این عمل را انجام میدادم. خدا شاهده هر بیماری جسمی و روحی را که علی آقا بهش اشاره کردن رو بهش دچار شدم. حتی بعضی از چیزها را هم ک علی آقا بهش اشاره نکردن هم من دچار شدم مثل عدم کنترل مدفوع و گاز معده، زخم معده. میخواستم بهتون بگم هرکسی بهتون گفت ک عوارض نداره به عقلش شک کنید. برای همتون دعا میکنم ک بتونید ترک کنید و به زندگی پر از نشاط و شادابی برگردید. برای منم دعا کنید. ممنون از علی آقا و همه دوستانی ک تجاربشون را گفتن. 

  • یه بنده خدایی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام علی اقا.پسری هستم 17 ساله.میانگین 8 روز یه بار خودارضایی میکنم ولی با اینکه نسبتا کمه * ****** ** **** ***** **** ***** ********* شدیدا روح منو افسرده کرده.یه جورایی عزت نفس رو شدیدا میاره پایین .راستش هر بار پروژه ترک میزارم،اصلی ترین دلیل شکستم افت درسیم هست.یکم که شروع به درس می کنم،افکار جنسی بهم حمله کیکنه.ذکر هم میگم ولی نمیشه که همیشه ذکر گفت.**** **** **** ***** * **** ***** *******برای همین من یه سوال دارم؛اگه 40 روز هر جوری شده،خودارضایی نکنم،این افکار کم میشن؟تصور من اینه که بیشتر هم میشن.لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. آفرین که میخواهی ترک کنی.
    دوست من در ابتدا نکته 33 از صفحه 78 رو براتون میذارم:

    33- آیا خودارضایی به میزان کم ضرر نداره ؟
    نه . خودارضایی به میزان خیلی کم هم ضرر داره (به صفحه 35 مراجعه کن) . ضمن اینکه نمیشه کم نگه داشت به دو دلیل (به صفحه 61 مراجعه کن) .
    صفحه 35 :  http://istemna.blog.ir/post/p35
    صفحه 61 :  http://istemna.blog.ir/post/p61
    توبه کن و ان شاءالله با توکل به خداوند برای همیشه این عادت پرضرر رو رها کن .

    بله اگر 40 روز ترک کنید حتما کم میشن ان شاءالله. تصورتون اشتباه هست دوست من. البته این تصورات رو شیطان میاره به ذهنتون که ناامیدتون بکنه. به این افکار و تصورات بیخود و نادرست و وسواسی اعتنا نکنید. اگر اعتنا نکنید بعد یه مدت دیگه سمتتون نمیاد.
    دوست من نکته 58 و 66 از صفحه 93 رو هم حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p93

    از رویاپردازیهای جنسی پرهیز کن و اگر فکر محرکی به ذهنت رسید در نطفه خفش کن و بهش دامن نزن. همینکه به اون فکر محرک دامن بزنی هی اون فکر بیشتر میشه. ولی اگر فورا قطعش کنی و مثلا فورا حواس خودت رو به چیز دیگه ای پرت کنی، دیگه راحت میشی و اون فکر محرک هم ادامه پیدا نمیکنه. وقتی یه مدت از رویا پردازیهای جنسی و فکر و تخیل کردن به مسائل محرک پرهیز کنی، دیگه این افکار هم یا دیگه سمتت نمیاد و یا خیلی کم و به ندرت. که اگر هم اومد سریع در نطفه خفش میکنی و تمام.
    در مورد کنترل افکار جنسی و مزاحم حتما حتما نکته 5 از صفحه 43 رو بخون دوست من:
    http://istemna.blog.ir/post/p43

    همچنین این صفحه رو هم حتما حتما بخونید:

    https://www.porseman.com/article/%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%81%DA%A9%D8%B1-%D8%A2%D9%84%D9%88%D8%AF%D9%87/153630


    و در آخر صفحه 33 وبلاگ رو حتما حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p33


    دو نکته از صفحه 33:
    اضطراب نقش مؤثری در تشدید قوای جنسی دارد . در تولید نیاز جنسی کاذب سهم به سزایی دارد. ارضای جنسی تا حدودی برای کاهش اضطراب مفید است. اگر ارضای جنسی از طریق حرام (مانند استمنا) صورت گیرد، با این که به صورت موقت از اضطراب می‌کاهد، ولی پس از مدت کوتاهی به خاطر تشدید احساس گناه سطح اضطراب را دو چندان می‌کند. با این وصف اضطراب هم علت و هم معلول استمنا محسوب می‌گردد.


    2ـ همان طور که اضطراب در گرایش به خودارضایی مؤثر است، کاهش اضطراب از طریق ورزش سنگین منظم، تنفس عمیق 25 تا 30 بار در روز، تن‌آرامی (ریلکسیشن) سهم بسزایی در کاهش میل به خودارضایی دارد.

    سلام . من چهار ماه بود که کامل و البته یک دفعه گذاشتم کنار و عوارضش برطرف شد ولی امروز یک بار دیگه بعد چهار ماه دچار مشکل شدم . اولا چیکار کنم تا دیگه تکرار نشه و ثانیاً با این یک بار حافظه دوباره مشکل پیدا می‌کنه ؟ 

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. آفرین.
    نکته 85 از صفحه 146 رو حتما بخونید دوست من: http://istemna.blog.ir/post/p146
    دیگه تکرار نکنید. ان شاءالله مشکلی پیش نخواهد اومد.

    سلام علی اقا 

    دستتون درد نکنه بابت زحماتی که می کشید 

    من متاسفانه از حدود کلاس ششم دست به خود ارضایی زدم و تا الان که کلاس یازدهمم ادامه داشنه 

    الان هم بخاطر کنکورم و اینکه می گن روی حافظه خیلی تاثیر داره از طرفی ریزش مو زیادی پیدا کردم و از همه مهمتر احساس دوری از خدا می کنم دو هفته ای می شه که ترک رو شروع کردم 

    فقط سوالی که خیلی خیلی ذهن من رو درگیر کرده اینکه ایا با ترکش ریزش مو هام قطع می شه یا حافظه ام مثل سابق می شه  و اون موهای ریخته شده ام که بسیار معلومه ایا ممکنه دوباره رشد کنه و از همه مهمتر اینکه چند روز طول می کشه تا این اتفاق ها رخ بده

    با تشکر

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم.
    آفرین. بله با ترک خودارضایی عوارضش هم برطرف میشه حتما ان شاءالله.
    زمان بهبود عوارض در شرایط مختلف فرق میکنه دوست من. ولی صد در صد خوب میشه ان شاءالله.
    شما نکته 6 و 7 و 8 از صفحه 78 رو حتما بخونید:
    http://istemna.blog.ir/post/p78

    همچنین صفحه 126 رو حتما بخونید:
    http://istemna.blog.ir/post/p126

    در مورد ریزش مو نکته 10 از صفحه 78 رو هم بخونید:
    http://istemna.blog.ir/post/p78

  • یک بیشعور واقعی
  • سلام من تا حالا چند بار تا 10 روزم دووم آواردم ولی دوباره عهدمو با خدا شکستم.

    چیکار کنم؟

    پاسخ:
    سلام. آفرین که در حال ترک هستی دوست من.
    در مورد لغزش در راه ترک:
    صفحه 33 وبلاگ رو حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p33
    و نکته 85 از صفحه 146 رو حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p146

    سلام من ۲۱ سالمه و به خاطر خود ارضایی دچار زود انزالی شدم با ترک خود ارضایی زود انزالی از بین می روید یا که نه مممنون

    پاسخ:
    سلام. بله اگر ترک کنید صد در صد از بین میره ان شاءالله. نکته 82 از صفحه 146 رو هم حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p146

     سلام و درود بر شما میشه چند تا راه بگین که‌ شهوت رو سرکوب کنیم؟ اگه جواب بدین بسیار ممنون میشم

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم.
    این پاسخ رو بخونید حتما دوست من: http://istemna.blog.ir/post/p155#comment-qfCKgsg0JWI

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام خسته نباشید من  ۸سال روزانه دو مرتبه خ ا میکنم  الان ۱۹ سالمه میخوام ترکش کنم ایا با ترکش بهبودی کامل هم از نظر جسمانی هم از نظر روحانی را بدست میاورم تو رو خدا غصمتون میدم به اونی که میپرستی حقیقت را بگو من چه جوابتو اره باشه چه نه قول میدم ترک کنم 

    *** **** ** **** ** ***** ******* ****** **** ****** ****

    پاسخ:
    سلام. سلامت باشید.
    اگر ترک کنید بله کاملا تمام عوارضش (جسمی، روحی، اجتماعی، معنوی و ...) از بین خواهد رفت ان شاءالله.

    کسی که خودارضایی رو ترک میکنه، عوارض خودارضایی قطعا با گذشت زمان در او برطرف و رفع خواهد شد ان شاءالله و هیچ مشکلی هم در آینده نخواهد داشت ان شاءالله.

    نکته 50 از صفحه 93 رو حتما حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p93
    همچنین صفحه 126 رو حتما بخونید.
  • محمد ازمشهد
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    باسلام خدمت علی آقای گل 😢این جانب **** *******  *** ******** ******* ******  ********* تمام ضررهای را دارم جفت گوشهام وزوز دارن چشمها ضعیف شدن الانم که دارم مینویسم متاهل هستم االا 47ساله ام بعد ازدامادی همیشه ضعیف کم صبر وخیلی اعصبانی خواهش میکنم ازتمام جوانها که درسایت هستن این عمل زشت رو بذارن کنار ** ** *** *** ***** **** ****** باتشکرببخشید 

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام.من 14 سالمه و تقریبا 9 ماه پیش شروع به انجام این عمل فوق العاده بد کردم. ********* ** ** **** ***** **** ** ****زمانی  که نمی دونستم این عمل بد است روزی یک یا دوبار این کار رو انجام می دادم ولی بعد تصمیم گرفتم که حداقلش کمتر این عمل زشت و شیطانی رو انجام بدم. ولی اوایل به دو روز نمیکشید که این کار رو انجام می دادم و این اواخر موفق شدم که به راحتی در یک هفته این کار رو انجام ندم. من هیچوقت دوست نداشتم این کار را انجام بدم ولی گاهی اوقات ******** **** *** * ** ** *** و می گفتم اشکال نداره اگه فقط روی شکم دراز بکشم ولی هربار این عمل را انجام می دادم. سوال اول من اینه که این عمل شیطانی و فوق العاده زشت و بد آیا باعث بی خوابی یا کوتاهی قد می شود؟؟؟!و همینطور من در قرنطینه دوران کرونا خیلی بیرون نرفتم و از همان موقع شروع به خودارضایی کردم. آیا با برگشتن به اوضاع عادی بدون کرونا به ترک خودارضایی کمک می کند یا نه؟ ممنون برای نطالب مفیدی که گذاشتید

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. آفرین که در حال ترک هستید. شما در سن رشد هستید. این گناه و عمل پرضرر رو ترک کنید.
    بله ممکنه هر دو عارضه ای که گفتید رو به وجود بیاره.
    اگر خودارضایی باعث کوتاهی قدتون شده باشه ،چون هنوز در سن رشد هستید اگر این عمل رو ترک کنید ان شاءالله جبران خواهد شد. مشکلات دیگتون هم با ترک خودارضایی حتما رفع خواهد شد ان شاءالله.
    شما از همین الان باید ترک کنید دوست من. نه از فردا و نه از مثلا بعد از کرونا. توبتون رو هرگز به تاخیر نیندازید. به تاخیر انداختن توبه، فریب شیطان هست. این حرف من نیست. حرف معصوم (ع) است.
    در خانه، خودتون رو به فعالیتهای سالم مشغول کنید و از عوامل محرک حتما دوری کنید.
    از افکار تحریک کننده پرهیز کن و اگر چیزی اومد به ذهنت در نطفه خفش کن و بهش دامن نزن و سریع ذهنت رو ازش منصرف کن.

    سلام خیلی ممنون از سایت خوبتون🌸

    ببخشید من ی سوال دارم:  پسری هس ک حدود یه سالو نیمی هس قصد ترک این گناه رو داره ولی هرکاری کردم هرجور شده یه بار تنبیه و دعوا یه بار تشویق و امیددادن و... نتونسته ترک کنه و بیشترین روز پاکیش شاید ۱۲ روز اینا بوده😔 ب نظر شما کسی ک اعتیاد داره ب این کار میتونه ب مرور کمش کنه و ترک کنه؟ مثلا ۱۰روز پاک باشه بعد انجام بده و دوباره  دفه بعد۱۵ روز و همینطوری.... ب نظرتون این روش درسته و جواب میده؟! لطفا کمکمون کنین خدا خیرتون بده🍃🌸

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. آفرین که میخواهی برای همیشه ترک کنی و خودت رو رها کنی.
    کسانی که مدام در راه ترک خودارضایی لغزش دارند و عملا امکان ترک یکباره آن را ندارند میتونند از روش ترک تدریجی استفاده کنند. البته خودارضایی در هر صورت حرام است. در مورد ترک تدریجی خودارضایی حتما صفحه 92 رو بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p92

    صفحه 33 وبلاگ رو حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p33
    نکته 77 و 85 و 97 از صفحه 146 رو حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p146

    سلام چرا وقتی خرما یا شیر یا عسل مخورم و مخابم جنب میشم در شب کلا وقتی چیز های طبع گرم میخورم و روز ۸ ام که ترکم هست  ایا این مشکل با ترک کامل از بین میره

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. آفرین که دارید ترک میکنید.
    البته جنب شدن در خواب گناه و ضرری نداره.
    بعضی از مواد غذایی محرکند. در مورد ترک خودارضایی یکی از نکات صفحه 30 وبلاگ رو براتون میذارم:
    7- از خوردن مواد غذایی محرک، مانند خرما، پیاز، موز، تخم‏ مرغ، گوشت سرخی، و غذاهای چرب، اجتناب و به میزان ضرورت اکتفا شود .
    صفحه 30 وبلاگ رو هم بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p30

    سلام خدمت مدیر عالی وبلاگ.

    ممنون ازتون بابت وبلاگ بی نظیرتون... آقا علی من 9 سال گرفتار این مرض بودم.. کم و بیش انجامش میدادم.. راستش انواع و اقسام مرض هایی رو که شما هم در وبلاگ اشاره کردید رو تجربه کردم.. ولی این چندسال آخر خودمو اینجوری گول میزدم که یه عده ای از پزشکان و.. این کارو بی ضرر و طبیعی میدونن... برای همین توجیه میکردم کارمو و میرفتم  سمتش...

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم.
    هر آدمی که میگه یا به شما گفت خودارضایی ضرر نداره شما به عقلش شک کن دوست من، حالا هر کی میخواد باشه.
    اگر آدم کمی عقلش رو به کار بیندازه و کمی واقعا با خودش فکر بکنه خودش خیلی چیزها رو دستش میاد و متوجه میشه.

    بزرگترین پزشک دنیا خداست. هیچ حرام خدا بی حکمت نیست. همین الانش بعضی از دلایل حرمت و ضررهای خودارضایی معلوم شده ولی تا دنیا دنیاست شاید بعضی از دلایل حرمت خودارضایی معلوم نشه. بندگان خدا کی هستند که عمل حرامی رو بدون ضرر بدونند یا تجویز بکنند یا نکنند؟ وقتی خدا میگه حرامه خودش حکمتهاش رو میدونه.

     

    خدا میدونه که چقدر جوون به خاطر این حرفهای نادرست به خودارضایی کشیده شدند و یا در ترکشون سست شدند.

     

    درباره عوارض خودارضایی از نظر علمی و همچنین منابع خارجی:

     

    شما صفحات 7-9-13-25-44-61 رو حتما بخونید. رو هر کدوم کلیک کنی میری داخل صفحش:

    http://istemna.blog.ir/post/p7

     

    http://istemna.blog.ir/post/p9

     

    http://istemna.blog.ir/post/p13

     

    http://istemna.blog.ir/post/p25

     

    http://istemna.blog.ir/post/p44

     

    http://istemna.blog.ir/post/p61

     

    صفحات 34 ، 41 و 127 رو هم حتما بخونید. رو هر کدوم کلیک کنی میری داخل صفحش:

    http://istemna.blog.ir/post/p34

     

    http://istemna.blog.ir/post/p41

     

    http://istemna.blog.ir/post/p127

    ضمنا دوست من کسی که با ترک خودارضایی مثلا اعتماد به نفسش خوب میشه یا افسردگی یا کمردرد و عوارض دیگش خوب میشه آیا علت این مشکلاتش سرماخوردگی بوده؟ یا خودارضایی؟ آیا خود شما این مشکلاتی که الان گریبانگیرت شده رو قبل از ابتلا به خودارضایی داشتی؟ اگر داشتی آیا به این حد الان بود؟ عرض کردم که کافیه کمی آدم کمی فکر کنه. اونوقت خودش میفهمه باید همیشه به خدا اعتماد کرد وگرنه پشیمان خواهد شد و عوارض و آثار زیانبار خودارضایی رو قطعا روزی تجربه خواهد کرد.
    ضمنا ما در همین وبلاگ از پزشکان متخصص مقالاتی در مورد عوارض بسیار خودارضایی درج کردیم. نمونش صفحه 44 که متخصص و جراح کلیه و مجاری ادراری درباره برخی از عوارض متعدد خودارضایی صحبت کرده و خودارضایی رو به هر میزان مضر دونسته. یا صفحات دیگه که لینک برخیهاش رو بهتون دادم.

    و حرف آخر: خودارضایی سراسر ضرره و ترکش هم سراسر فایده. هیچ حرام خدا بی حکمت نیست. خدا هیچ چیزی رو که ضرر نداشته باشه حرام نمیکنه. خدا بنده هاش رو از هر کس دیگه ای بیشتر دوست داره و بزرگترین پزشک دنیا خداست. به خدا اعتماد کنیم وگرنه پشیمان خواهیم شد. برگردیم به سمت خدا و توبه کنیم. خدا هر کس توبه کنه میبخشتش. با ترک خودارضایی و گذشت زمان عوارضش هم صد در صد برطرف خواهد شد ان شاءالله.

    یکی از اسماء و صفات خداوند جبّار هست. جبّار از معانیش به معنای بسیار جبران کننده و مرمّت بخش کاستی‌ها و شکستگی‌ها هست.

    موفق باشی دوست من. در پناه حق.
  • نجات یافته
  • سلام  خدا خیرتون بده  من در حال ترک هستم و امروز روز اول است وقط یه مشکل دارم ابنه که وقتی تحریک میشم و میرم دستشویی و ادرار میکنم ابی نسبتا چسبناکی به مقدار کم از من خارج میشه  میخاستم بدونم رو ترکم تاثیر میزاره 

    پاسخ:
    سلام. آفرین.
    صفحه 116 رو بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p116
    اگر استمنا رو مرتکب نشید ترکتون درسته.
    البته دوست من از عوامل محرک پرهیز کنید و اگر فکر محرکی به ذهنتون رسید سریع در نطفه خفش کنید و به اون فکر دامن نزنید.
    اگر از عوامل تحریک کننده پرهیز نکنید عاقبت به سمت خودارضایی شما رو خواهد کشوند.
    نکته 79 از صفحه 146 رو هم بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p146

    سلام

    شما میگی ترک کنی خوب میشی.الان ۲۵ سالمه تا خوب شم چند سال طول میکشه دیگه جوونیم رفته .خوب شدن دیگه به چه دردی میخوره

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم.
    اولا که خودارضایی گناه بزرگیه و در هر حال و سنی باید ترک بشه. اولین و مهمترین فایده ترک خودارضایی رضایت خداوند هست.
    دوما که روند بهبودی معمولا از همون اوایل ترک شروع میشه. خیلیها که تو همون ماه های اول ترک خوب میشن.
    سوما شما حالا ترک نکنی چی به دست میاری غیر از گناه و عوارض بسیار بیشتر؟
    چهارما هیچ وقت برای شروع دیر نیست. آدم هفتاد سالش هم باشه و مبتلا باشه صد در صد ارزش داره برای ترک. مثل اینکه بخواهی خودتو از یک بیماری بزرگی که دنیا و آخرتتو تحت تاثیر قرار میده نجات بدی. و در حال و سن و شرایطی باید آدم خودش رو از بیماریش که دنیا و آخرتشو تحت تاثیر قرار میده نجات بده. هیچ وقت برای شروع دیر نیست و ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست.
    پنجما که اگر ترک نکنی به احتمال بسیار زیاد در زندگی زناشویی آینده مشکلات بسیار زیادی پیدا میکنی. مثل انزال زودرس و عدم لذت کافی از رابطه جنسی با همسر و یا حتی هیچ لذتی از رابطه جنسی با همسر. آنچنان که خیلی از بچه هایی که مبتلا بودند و ترک نکردند و ازدواج کردند در تجاربشون بارها این مشکلات رو بیان کردند که کار بعضیهاشون حتی به طلاق کشیده. و همچنان مشکلات زیاد دیگه...
    و ...

    توبه کن و ترک کن و خودت رو دوباره متولد کن. خودارضایی هیچ چیزی به غیر از گناه و ضرر نیست. ترک خودارضایی هم سراسر خیر و فایده هست.
    این فکرهای بیخود و وسواسی تماما از طرف شیطان هست که ناامیدت بکنه. به این افکار اعتنا نکن. اگر اعتنا نکنی بعد یه مدت دیگه سمتت نمیاد. با ترک خودارضایی به آینده ای روشن بیندیش. آینده ای که گذشته رو حتما جبران خواهد کرد.
    در مورد افکار وسواسی نکته 66 از صفحه 93 رو بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p93
  • بنده پشیمان خدا
  • سلام علی آقای گل ادمین زحمت کش وبلاگ .....

    من از دوازده سالگی این حدودا تا الان که نوزده سالمه متاسفانه خودارضایی مبتلا هستم ..یکبار ترک کردم توی سن پانزده سالگی ولی باز برگشتم و اعتیادم سخت تر شد ...واقعا هر کاری میکنم نمیتونم ترک کنم خیلی سخت شده ...کلی لاغر شدم ..زیبایی چهرم رفته توی ین رشد چون این کار رو میکردم قدم کامل رشد نکرده ...کلا از نظر قدرت بدنی هم ضعیف شدم چشام چند شماره ضعیف شدن ...خیلی شدیده ولی هر کاری میکنم نمیتونم بترکم لطفا راهوار هایی بدین که واسه همیشه از شر این اعتیاد خاموش خلاص شم ....خدمت دوستانی که نمیدونن ظرر داره یا میگن فلان دکتر و اینا میگه ضرر نداره و فلان عرض کنم دروغه هر کسی بگه این عمل صرر نداره دروغ میگه صرر محضه نابود شدم کلا توی این مدت 

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم.
    آفرین. بهتون تبریک میگم که میخواهید برای همیشه رها بشید.
    ممنون که تجارب ارزشمندتون رو در اختیار دیگران قرار میدید. هم از شما ممنونم و هم از بیقیه عزیزان که تجاربشون رو در اختیار دیگران قرار میدن. مطمئن باشید که به لطف خدا دیگران از این تجارب استفاده میکنند و خیرش به شما هم میرسه. خدا خیرتون بده.

    دوست من هیچ کسی تو این دنیا نیست که نتونه خودارضایی رو ترک کنه. شما هم میتونید و هیچی از دیگران کمتر ندارید. فقط باید خودتون بخواهید و یک سری نکات رو رعایت کنید.

    شما نکته 85 و 97 از صفحه 146 رو حتما بخونید:

    صفحه 33 و 94 رو هم حتما بخونید.

    سلام من 12سالمه و خیلی گرفتار این........شدم به نظرتون چطوری ترک کنم

    آخه همیشه وقتی شروع میکنم به ترک جدی هستم امابعدش تمام اراده ای که براش داشتم

    ازبین میره

     

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم.
    آفرین که در حال ترک هستید. اراده هیچ وقت از بین نمیره.
    در ضمن شما در سن رشد هستید. این عمل پرضرر رو ترک کنید دوست من.
    نکته 85 و 95 و 97 از صفحه 146 رو همراه با نکات داخلش حتما بخونید:
    درباره راهکارهای عملی تقویت اراده صفحه 43 رو حتما بخونید:

    سلام علی آقا خیلی ممنون بابت همه از مطالب عالی من ۱۸سالمه تقریبا واز ۱۲سالگی به خودارضای مبتلا شدم الان کاملا ترک کردم ولی ضرراتی که داشت این بود که چهره بسیار زیبای منو ازم گرفت و چشمام واقعا درشت بودن ولی الان خیلی کوچیک شده و اصلا بهم نمیاد و خیلی خیلی ناراحتم میکنه آیا این کوچیک شدن چشمام و از بین رفتن زیباییم به مرور زمان رفع میشه آیا نماز هم شروع کردم خواهش میکنم کمکم کنید خدا خیرتان بده بابت این همه خدمت به خلق الله

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. وظیفست. فقط لطف خداست.
    آفرین. بهتون تبریک میگم.
    آفرین که نمازتون رو هم میخونید. هرگز نمازتون رو ترک نکنید.
    بله صد در صد زیباییتون دوباره برمیگرده و مسائلی که گفتید حتما رفع میشه و مثل سابق میشید ان شاءالله. تو مورد 13 صفحه 1 هم بهش اشاره شده.
    موفق باشید. در پناه حق.

    سلام...

    آیا با ترک خودارضایی مگس پرلن چشم که به صورت رشته های نازک است درمان میشود؟

    چقدر زمان میبرد؟

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم.
    بله با ترک خودارضایی و با گذشت زمان حتما برطرف خواهد شد ان شاءالله.
    همزمان با ترکتون به متخصص چشم هم به نظرم میتونید مراجعه کنید.
    صفحه 126 رو هم بخونید:
    موفق باشید. در پناه حق.
    سلام بنظرتون یکی از عوارضش وسواس هم میتونه باشه چون من وسواس گرفتم یکی از تجربه های سایت هم گفته بود اینو
    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم.
    بله یکی از عوارض شایع خودارضایی، وسواس های فکری و عملی هست. و همچنین نشخوارهای ذهنی از عوارض شایع خودارضایی هست.
    اگر ترک کنید با گذشت زمان ان شاءالله صد در صد برطرف خواهد شد.
    موفق باشی دوست من. در پناه حق.

    سلام ممنون از وبلاگ خوبتون کاش کانال هم فعال میکردین

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم دوست من.
    موفق باشید. در پناه حق.

    سلام آقا

    ببخشید من دچار دوگانگی هستم از یه طرف شما میگین خودارضایی خیلی ضرر داره و از یه طرف خیلی ها میگن ضرر نداره. حتی من پیش دکتر رفتم متخصص میگفت هیچگونه ضرری نداره و همش دروغه، من چیکار کنم؟ من خیلی مشکل دارم تو زندگیم از عزت نفس پایین بگیر تا گوشه گیری وتقریبا نسبت به طبیعت و احساسی ندارم لذت نمیبرم...

    یعنی من خودارضایی ترک کنم همش درست میشه؟ یعنی اینا به خاطر خودارضاییه؟ 

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم.
    هر آدمی که به شما گفت خودارضایی ضرر نداره شما به عقلش شک کن دوست من، حالا هر کی میخواد باشه.
    اگر آدم کمی عقلش رو به کار بیندازه و کمی واقعا با خودش فکر بکنه خودش خیلی چیزها رو دستش میاد و متوجه میشه.

    بزرگترین پزشک دنیا خداست. هیچ حرام خدا بی حکمت نیست. همین الانش بعضی از دلایل حرمت و ضررهای خودارضایی معلوم شده ولی تا دنیا دنیاست شاید بعضی از دلایل حرمت خودارضایی معلوم نشه. بندگان خدا کی هستند که عمل حرامی رو بدون ضرر بدونند یا تجویز بکنند یا نکنند؟ وقتی خدا میگه حرامه خودش حکمتهاش رو میدونه.

     

    خدا میدونه که چقدر جوون به خاطر این حرفهای نادرست به خودارضایی کشیده شدند و یا در ترکشون سست شدند.

     

    درباره عوارض خودارضایی از نظر علمی و همچنین منابع خارجی:

     

    شما صفحات 7-9-13-25-44-61 رو حتما بخونید. رو هر کدوم کلیک کنی میری داخل صفحش:

    http://istemna.blog.ir/post/p7

     

    http://istemna.blog.ir/post/p9

     

    http://istemna.blog.ir/post/p13

     

    http://istemna.blog.ir/post/p25

     

    http://istemna.blog.ir/post/p44

     

    http://istemna.blog.ir/post/p61

     

    صفحات 34 ، 41 و 127 رو هم حتما بخونید. رو هر کدوم کلیک کنی میری داخل صفحش:

    http://istemna.blog.ir/post/p34

     

    http://istemna.blog.ir/post/p41

     

    http://istemna.blog.ir/post/p127

    ضمنا دوست من کسی که با ترک خودارضایی مثلا اعتماد به نفسش خوب میشه یا افسردگی یا کمردرد و عوارض دیگش خوب میشه آیا علت این مشکلاتش سرماخوردگی بوده؟ یا خودارضایی؟ آیا خود شما این مشکلاتی که الان گریبانگیرت شده رو قبل از ابتلا به خودارضایی داشتی؟ اگر داشتی آیا به این حد الان بود؟ عرض کردم که کافیه کمی آدم کمی فکر کنه. اونوقت خودش میفهمه باید همیشه به خدا اعتماد کرد وگرنه پشیمان خواهد شد و عوارض و آثار زیانبار خودارضایی رو قطعا روزی تجربه خواهد کرد.
    ضمنا ما در همین وبلاگ از پزشکان متخصص مقالاتی در مورد عوارض بسیار خودارضایی درج کردیم. نمونش صفحه 44 که متخصص و جراح کلیه و مجاری ادراری درباره برخی از عوارض متعدد خودارضایی صحبت کرده و خودارضایی رو به هر میزان مضر دونسته.

    مشکلاتی که گفتی همه از عوارض خودارضایی محسوب میشه. با ترک خودارضایی و با گذشت زمان صد در صد به امید خدا برطرف خواهد شد ان شاءالله.

    این فواید ترک خودارضایی که میبینید در این صفحه وبلاگ درج شده بخشی از فواید بیشمار ترک خودارضاییه که حاصل تجربه خودم و دیگران و تحقیقات بسیاریست که کردم. حتی یکی از این فوایدی که نوشته شده برای دلخوش کنک الکی نیست. رو هوا نوشته نشده. حتی یکیش. کسی که ترک کنه تمام این فواید رو با گذشت زمان با تمام وجود حس و تجربه خواهد کرد ان شاءالله.

    و حرف آخر: خودارضایی سراسر ضرره و ترکش هم سراسر فایده. هیچ حرام خدا بی حکمت نیست. خدا هیچ چیزی رو که ضرر نداشته باشه حرام نمیکنه. خدا بنده هاش رو از هر کس دیگه ای بیشتر دوست داره و بزرگترین پزشک دنیا خداست. به خدا اعتماد کنیم وگرنه پشیمان خواهیم شد. برگردیم به سمت خدا و توبه کنیم. خدا هر کس توبه کنه میبخشتش. با ترک خودارضایی و گذشت زمان عوارضش هم صد در صد برطرف خواهد شد ان شاءالله.

    یکی از اسماء و صفات خداوند جبّار هست. جبّار از معانیش به معنای بسیار جبران کننده و مرمّت بخش کاستی‌ها و شکستگی‌ها هست.

    موفق باشی دوست من. در پناه حق.

    سلام

    چه مطلب خوبی بود خدا خیرت بده . ماشاءالله

    علی آقا چند وقت پیدات نبود . خوشحالم که وبلاگ رو دوباره بروزرسانی میکنی و بخش نظرات همه صفحاتو فعال کردی

    امیدوارم به امید خدا موفق باشی

    خداحافظ

     

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. ممنون. وظیفست. فقط لطف خداست.
    از این به بعد اگر خدا بخواد و تا عمری باشه دیگه همیشه هستم و تمرکزم رو میذارم رو وبلاگ ان شاءالله.
    وبلاگ هم بروز میشه و مطالب جدید گذاشته خواهد شد ان شاءالله برای همیشه، تا زنده ام و توان دارم و خدا بخواد.
    بخش نظردهی هم از این به بعد برای همیشه بازه در تمام صفحات و بنده هم در حد توانم پاسخ میدم ان شاءالله.
    موفق باشی دوست من. در پناه حق.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

    نام وبلاگ: ایست استمنا

    من علی هستم، دوست تو و مدیر و نویسنده این وبلاگ. یکی مثل خودت که قبلا گرفتار این نکبت بوده و الان سالهاست که ترک کرده.

    خود ارضایی روح و جسم انسان رو به معنای واقعی کلمه له میکنه و این چیزی هست که من میخوام بدونی. چیزی که خودم به عینه تجربش کردم. و میخوام بدونی که با ترک خود ارضایی چه چیزهایی رو به دست خواهی اورد.

    نظراتت رو حتما بیان کن. نظرات و تجارب تو حتما به دیگران و حتی خودت کمک خواهد کرد ان شاءالله.
    بخش نظرات از 1399/7/3 در تمام صفحات وبلاگ فعاله. بنده هم همه نظرات رو میخونم و در حد توانم در جواب سوالات نظرم رو عرض میکنم ان شاءالله.
    در ضمن برای ارسال نظر فقط متن پیام کافیه و هیچ مشخصات و ایمیل و سایتی نمیخواد ارسال کنی.

    آخرین نظرات
    پیوندها