عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

ایست استمنا
سلام خوش آمدید

ترک خودارضایی (2)

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۹، ۰۶:۱۷ ب.ظ

صفحه 160

ترک خودارضایی (2)

 

15 تجربه ارسالی از طرف دوستان خوبمون درباره ترک خودارضایی:

 

1سلام. منم امروز 69 روزه ک پاک پاکم1
کم کم داره همه چی درست میشه
دوستان ی چیزی ک خودم انجام میدم رو گفتم بهتون بگم
تو روزای پاکیتون هر روز ک حمام میرین
زیر دوش بگید خدایا پلیدیهای این گناه نکبت بار رو ازم بشور و پاک و طاهرم کن

 

2سلام دوستان من ٣٠ روز ترک کردم اگ بتونید اظطراب تون رو ازبین ببرید یا کم کنید خیلی راحت تر میتونید ترک کنید .زیاد رو ترک حساس نباشید با این روش مبینید روزای ترک خیلی سریع تر میگذره من امتحان کردم جواب میده یا حق، موفق باشید .

 

3سلام یک چیزرو خواهشا هیچ وقت فراموش نکنید. اولا که تا چشممون کنترل نشه هیچ وقت نمیتونیم این کار رو تر کنیم. بعدهم بچه ها باور کنید، باور کنید، باور کنید که ضررهای روحیو روانی این کار از ضررهای جسمیش به مراتب بیشتره.خواهشا به خاطر خودتون و زحمات پدر و مادرتون و به خاطر داشتن یک زندگی با عزت نفس و بدون عزاب وجدان این کارو بزارید کنار.بچه ها به جوونیتون رحم کنید خواهشا.

 

4سلام خدمت شما و دوستان عزیزم من.....هستم ٢۶ سالمه از ١۶ سالگی به این درد کثیف مبتلا شدم
الان که این پیامو مینویسم خیلی خرابم خیلی برام دعا کنید
عوارض این مریضی گفتن نداره که همه میدونید فقط تورو خدا اگر خودتون رو دوست دارین نکنید بزارید کنار خداشاهده زندگیم داغون شده به هیچ چیز نمیتونم فکر کنم انگیزه هیچی ندارم دگرگونم شاید ندونید آخر این کار یعنی افسردگی شدید.
امشب میخوام فقط باخدا حرف بزنم زانو بزنم گریه کنم دیگه تسلیم شدم ترک میکنم قول شرف میدم
توکل ب خدا
جا داره از همه شما دوستای گلم و ادمین محترم تشکر کنم بابت وبلاگ خوبتون
خدانگهدار

 

5سلاممم بچه ها من خوشگلیمو بخاطر خودارضایی ازدست دادم وافسرده غمگین وازخونه دلم نمیخواد برم بیرون .میخوام به امید خدا برای همیشه ترک کنم

 

6سلام من... ام . از امروز می خوام وایسم جلوش دیگه نمیزارم بیشتر از این جلو 2بیاد. قول میدم که وقتی کامل ترک کردم بیام واعلام کنم
توصیه من اینه که این اشغال رو دشمن خودتون بگیرد چون داره سرمونو میبره خودمونم نمیفهمیم برامممم دعاکنید
براتون دعا می کنم
به عشق صاحب الزمان

 

7سلام به همه عزیزایی ک مشتاق ترک این نکبت هستن .
من حدود یک ماه پیش با این سایت آشنا شدم و بوسیله همین سایت ١٩ روز ترک کردم
تو این ١٩ روز بزرگترین موفقیت ها تو زندگیم رو بدست آوردم
من ١۶ سالمه.
میخوام برای همیشه به امید خدا ترک کنم .
امشب دوباره به سراغ سایت رفتم و تصمیم به ترک گرفتم

 

8سلام من ١٩ سالمه و از سن ١۴ سالگی به خ ا مبتلا شدم
یکی از تاثیرات بد استمنا زشت شدن چهره هست که صورت آدمو غیر طبیعی لاغر و استخوانی وزشت میکنه وباعث میشه اعتماد به نفس آدم صفر بشه خداروشکر
الان ٣۵ روزه که تو ترک هستم و حالم بهتر شده و میخوام برم سربازی و ان شاءلله برای همیشه این گناهو ترک کنم

 

9سلام بچه ها اصلا نگران نباشید که مبادا آینده چه سرمون میاد. ترک کنید درست میشه همه چیز ان شاءلله. همین که شما داخل این سایت خوب و عالی قرار دارید یعنی تصمیم به ترک این کار کثیف رو دارید و حساب و کتابتون از کسایی که این گناه میکنن و نه تنها پشیمان هم نیستن حتی بهشم افتخار میکنن جداست .. به لطف خدای خوب امروز ٨ روز هس که پاک هستم ولله به بدبختیش نمی ارزه که بخوایم این کارو انجام بدیم التماس دعا

 

10سلام.به نام خالق هستی
با عرض ادب و احترام
بنده حدود 2 ماه است که خودارضایی را ساقط کرده ام.
انگیزه بنده از ترک خودارضایی ابتدا رضایت خداوند و رهایی از معصیت است. همچنین می خواهم با ترک خودارضایی زمینه رسیدن به روح و جسمی متعادل و قوی و جذب ثروت را برای خودم فراهم کنم.

 

11سلام. منم جزو کسانی بودم که به استمنا مبتلا بودم ولی به عشق امام زمان ترک کردم

 

12سلام بچها امشب یکی از بهترین شبای زندگیمه
من به ٢۵ روز ترک رسیدم انگار یبار سنگین از دوشم برداشته شد من ١٠ سال مبتلا بودم پشیمونم چرا زودتر به ترک اقدام نکردم از همین الان شروع کن ماهی رو هروقت از آب بگیری تازست
رمز موفقیت فقطو فقط به ترکتون فکر نکنید و اصلا نگاه فیلم خراب نکنید حتی کوچیکترین عکس مثل باد میگذره خیلی عادی باشین
٢۵ روز از پاکیم گذشت طعم زندگی رو چشیدم بعد ١٠ سال انگار تازه متولد شدم خیلی روشن شدم خیلی قبراقم ٢ماهه بدنسازی رو هم شروع کردم
اول امیدم بخدا بعد پیامای قشنگ شما دوستان عزیزه
سپااااااس فراوان از ادمین محترم

 

13سلام من نزدیک به 250 روز این عمل زشت رو انجام ندادم تا اینکه شیطان وسوسم کرد دوباره مرتکبش شدم مهمترین عامل لغزشم مغرور شدنم بود. هر دفعه به خودم برتری میدادم نسبت به دیگران و میگفتم من چون ایکانرو انجام نمیدم پس از اون شخص بهترم هیچ وقت مغرور نشید ان شاءلله از همین الان با قدرت ادامه میدم و اراده قوی تری نسبت به قبل دارم تو مدت که اینکارو انجام ندادم خیلی درجات معنوی بالایی داشتم و خیلی پشیمونم از این کارم. خیلی از آثارش رو حس کردم مثل اعتماد به نفس و از بین رفتن وزوز گوش و...... خیلی چیزهای دیگه. مرسی از کانال خوبتون

 

14من ٢٢ سالمه
از ١۵ سالگی مبتلا بودم. زندگیمو نابود کرد انگارهیچکس محلم نمیزاره چشام یه جوری شده
قیافمم زشت شده
اندامم خیلی بده شده
میخوام به امید خدا ترک کنمو میخوام سلامتیمو دوباره به دست بیارم ان شاءلله.

 

15سلام خسته نباشید و دست مریزاد خدمت همه3
یه توصیه ی بسیارر کارآمدی که داشتم اینه که حتما نمازاتونو مرتب بخونید. و اینکه کنار نماز صبحتون دورکعت نمازم واسه سلامتی امام زمان(عج) بخونین،
معجزشو تو زندگیتون ببینین.

 

نظرات خودتون رو حتما بیان کنید.

 

حتما حتما بخونید : فواید بیشمار ترک خودارضایی (صفحه 1)

حتما حتما بخونید : 110 فایده ترک خودارضایی (صفحه 154)

حتما حتما بخونید : ترک خودارضایی (1) (صفحه 159)

  • ۹۹/۱۲/۲۹
  • علی علی

ترک خودارضایی

خودارضایی

نظرات (۶)

  • یه بنده خدا
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام به تویی که داری اینو می‌خونی داستان خودم رو تعریف میکنم تا از تجربه من چیزی دستت بشه 

    من از بچگی به این عمل رو انجام میدادم اون موقع درباره این کار هیچی و هیچی نمی‌دونستم و فکر میکردم یک چیزه  که آدم باهاش حال می‌کنه. کلاس اول که بودم یک بار تو بیمارستان بستری شدم به خاطر باد افتادگی به اون تا پایه پنجم خوانوادم مراقب بودن که من این کارو نکنم تو اون زمان یواشکی تک و توک انجام میدادم تا رفتم کلاس هفتم تا دربارش همه چی فهمیدم *** ****** ** *** *** *** *** *******

    من از پایه هفتم تا نهم بی خیال بودم و هی خود استمنا میکردم با فیلم/ و یه علت دیگه هم که داشت من فتیش پا هم داشتم باز بدتر/ پایه نهم تصمیم گرفتم که ترک کنم بعد 100 تلاش بازم موفق نشدم ترک کنم. تا مطالب سایت خوندم و متوجه شدم چه ضرر هایی داره دیگه ترسیدم و تصمیم به ترک گرفتم. تا قبل روزی دو بار یا سه بار هم میزدم. تا کم کم متوجه ضرر هاش شدم. نماز می‌خوندم و غسل میکردم و از خدا کمک میخواستم تا تونستم 2 روز درمیون کنم و بعد شد 3روز درمیون تا یک هفته درمیون و 2 هفته تا در پایه دهم کامل ترک کردم. دیگه سمت گوشی نرفتم تو کامپیوتر نرفتم تا تحریک بشم. 

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    **** ******** *** *** **** ************ ** *** ***** ******* *** **** **** ******* *** ***** ***** ***** ** ** ** *** ***** ******** *** ****** ****** *******  **** *** ****** *** * ****** *** ****** **** *** ****** از 9 سالگی ناخواسته گرفتار خود.... شدم..اصلا نمیدونستم  چیه.. تو محدودیت زیادی زندگی کردم..تا سال96 متن شما رو دیدم.. عوارض های این کار شوم و خوندم .. نود درصد این عوارضو .. همه  رو من گرفتارش شدم.. الان39 سالمه .. سی سال درگیر  این بیماری روحی روانی هستم .. با کلی مشکلات جسمی.. ****** *** ** ******** ****** * ***** * ********** *** ******** **** *** **** ** *** **** *** ** ****  *** **** ****** *** ** *** ******* ** ****

    پاسخ:
    سلام. هیچ وقت برای شروع دیر نیست. ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست. هرگز ناامید نباشید. به گذشته هم فکر نکنید. گذشته گذشته. تا خداوند هست ناامیدی معنایی نداره. خدا هم همیشه هست. خداوند بندش رو دوست داره. خداوند مشتاق و منتظر توبه و بازگشت بندش هست.
    صفحه 33 وبلاگ رو حتما بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p33

    شما نکته 71 و 73 و 90 و 91 و 97 از صفحه 146 رو حتما حنما بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p146

    برای مشاوره و سوال احکام و ... میتونید برید به این سایت و یه لحظه ای عضو شید و در قسمت مربوطه باهاشون صحبت کنید. آنلاین بهتون جواب میدن:

    http://javab.ir/09640/

    یا میتونید زنگ بزنید به شماره 096400 بدون پیش کد و در قسمت مربوطه باهاشون صحبت کنید.

    سلام و ارادت خدمت دوستای گلم

                                                                                 بسم رب شهدا

     سلام و ارادت خدمت شما بنده با اراده قوی که همه داریم تونستم این عمل زشت رو که خیلی عوارض وحشتناکی رو که داره  ترک کنم 

    عواضی همچون ضعیفی چشم‌، گودی و سیاهی زیر چشم، بد فرمی بدن ،بدخلقی اعصاب،دور بودن از اجتماع

    ضعف حافضه،عقب ماندن از درس ، زود انزالی،سیاه شدن سفیدی چشم،جوش،ریزش مو ، کم شدن شنوایی گوش و وزوز کردن گوش ،لرزش دست ، خستگی مداوم،بدن درد ، سیاه شدن بیضه،ریزش شدید موهای سر و.....

    تویی که داری اینو میخونی خودم میدونی که هم گناه داره هم واقعا سلامت بدنت رو ازت میگیره بخواطر چند دقیقه حس فیک بدنت رو به طور وحشتناکی نابود میکنی 

    واقعا پشیمونم که چرا زودتر این عمل نکبت بار رو ترک نکردم 

    با توکل به ائمه این عمل رو ترک کن به خدا قسم عوارض هم بعد از کوتاه ترین مدت ترک این کار از بین میره 

     

    سلام دخترم ۱۶ سالمه ۱۰ روزه پاکم توروخدا کمکم کنید چیکار کنم کامل ترک کنم😭😭😭😭😭😭😭

    پاسخ:
    سلام. آفرین که در حال ترک هستید.
    نکته 70 از صفحه 146 رو حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p146

    سلام  من ۱۴ سالمه نمیدونم شاید دو سه سالی باشه که گرفتار این مشکل شدم پارسال کل ماه رمضان رو روزه گرفتم و ۳۰ روز از این لعنتی دور بودم بعد ماه رمضان ۱۵ روز دیگه هم تحمل کردم ولی دوباره شکست خوردم از اون به بعد دیگه تعداد روز های تحملم به اندازه اون موقع تشده و سر ۱۰ روز شکست میخورم ولی از امشب میخوام دوباره شروع کنم

    خدا کمک هممون بکنه 

    پاسخ:
    سلام. آفرین که این عادت پرضرر رو داری ترک میکنی.
    شما نکته 85 از صفحه 146 رو حتما بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p146
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    خیلی عمل مضر و مخرب برای مغز است ودرزم یکی از گناهان کبیره است که در قران کریم از ان نهی شده است من تقریبا یک سال است که مبتلا به این عملم و به سلامتی یواش یواش دارم 

    ترک میکنم  من متاسفانه دانش اموز کلاس هفتم که در این سن کم مبتلا شدم و از وقتی که 

    این کارو شروع کردم زندگیم مثل زهر مار تلخ شده یک حرفی در ترک این کار خیلی موثره 

    شما هم استفاده کنید اینکه مدت هاست  هی این کارو میکنی به کجا رسیدی 

    ارزش داره خوشبختی دنیا و آخرت را به به ده ثانیه لذت بیخود بفروشی * ** ***** ** ***** دلت میاد واقعا     چرا عاقل کند کاری که واگردد پشیمانی ؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا چرا جای سوال 

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

    نام وبلاگ: ایست استمنا

    من علی هستم، دوست تو و مدیر و نویسنده این وبلاگ. یکی مثل خودت که قبلا گرفتار این نکبت بوده و الان سالهاست که ترک کرده.

    خود ارضایی روح و جسم انسان رو به معنای واقعی کلمه له میکنه و این چیزی هست که من میخوام بدونی. چیزی که خودم به عینه تجربش کردم. و میخوام بدونی که با ترک خود ارضایی چه چیزهایی رو به دست خواهی اورد.

    نظراتت رو حتما بیان کن. نظرات و تجارب تو حتما به دیگران و حتی خودت کمک خواهد کرد ان شاءالله.
    بخش نظرات از 1399/7/3 در تمام صفحات وبلاگ فعاله. بنده هم همه نظرات رو میخونم و در حد توانم در جواب سوالات نظرم رو عرض میکنم ان شاءالله.
    در ضمن برای ارسال نظر فقط متن پیام کافیه و هیچ مشخصات و ایمیل و سایتی نمیخواد ارسال کنی.

    آخرین نظرات
    پیوندها