عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

ایست استمنا
سلام خوش آمدید

ترک خودارضایی (1)

چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۰۱ ق.ظ

صفحه 159

ترک خودارضایی (1)

 

در صفحاتی با همین عنوان (ترک خودارضایی) تجربه های ارسالی از طرف بچه ها رو که در مورد عوارض خودارضایی، راه های ترک خودارضایی، فواید ترک خودارضایی و هر چه که مربوط به خودارضایی هست رو براتون میذارم. در این پست، 15 تجربه ارسالی رو مشاهده میکنید. پستهای بعدی و تجربه های بعدیِ دوستان هم در صفحاتی با همین عنوان (ترک خودارضایی) گذاشته خواهد شد ان شاءالله.

 

15 تجربه ارسالی از طرف دوستان خوبمون درباره ترک خودارضایی:

 

1سلام من ... ١٨ ساله هستم 1
به اعصاب خوردیا و خود خوریای بعدش به تمرکز نداشتنت نمی ارزه
به اینکه همش فکر کنی خدارو چقد کم ارزش دونستم که از همه شرم کردم ب جز اون نمی ارزه
میخوام به امید خدا ترک کنم. مطمعنم که سرعهدم هستم

2سلام دوستان من بعد از لغزشهای زیاد به یاری خدا هفده ام همین ماه به چهل روزگی ترک میرسم،میخوام 2بگم اصلا سخت نیست پاک بودن و پاک ماندن من یه کلمه میگم به خودتون احترام میزارید با نه گفتن به نفستون،الانم بخدا قسم زمین تا آسمان حالم عوض شده و حتی موهامم دیگه نمیریزه دارم سیستم ایمنی بدنمم تقویت میکنم ورزشم میکنم خیلی حال میده دوستان. خودتونو پیدا کنید همین

 

 

3سلام و با ارزوی موفقیت برای همه ی دوستان جهادگر با نفس ، یک راه حل 3بهتون میگم که هم به ترکتون خیلی کمک میکنه و هم سرعت درمانتون خیلی بالا میره.خودم امتحان کردم و نتیجه گرفتم
الان بعد از هزاران بار لغزش ده روزه که پاکم ...
باور نمیکنید که چقدر حالم خوبه چقدر عوارض داره به سرعت درمان میشه
این راه حلی که میخوام بگم نماز اول وقته (اول وقت) (اول وقت ) (اول وقت) من دیگه راه حل رو بهتون گفتم.
ما نیاز روحی داریم خدا باید توی وجود ما باشه . باید به روحت غذا بدی وقتی حال روحت خوب بشه عوارض مثل برق و باد درمان میشه.
تاثیر نماز اول وقت باور نکردنی هست. از تاثیراتش برام اینکه ایمانم به خدا چندین برابر شد . ان شاءلله که موفق باشید .

4سلام دوستان
امدوارم حالتون خوب باشه
من یه پسر ١٨ سالم که ۵ سال مبتلا بودم
هرموقع اینکارو میکردم خیلی پشیمون میشدم. الان در حال ترکم.
٩٠ درصد راه فقط به اراده بستگی داره
4فکر رو همون لحظه اول خفه کنید
هرچی روزهای پاکیتون بیشتر میشه بیشتر حواستون به خودتون باشه
من همین بی حواس بودنم باعث شد که قبلا بلغزم
امیدوارم همتون رها بشین
همتونو به خدا میسپارم
یاحق

 

5سلام من هرماه یک هدیه برای خودم میگیرم تا انگیزه ترکم قویتر بشه 5
دوستان هر یک ماه که به پاکیتون اضافه شد
یک هدیه برای خود بگیرید
حتی شده یه لباس
خیلی بهتون کمک میکنه

 

6سلام دوستان اگر بخوام ساده ترین فرمول ترک خود 6ارضایی رو بگم اینه که
اول حفظ چشم از تمامی عوامل تحریک کننده.خیلی مهمه حفظ چشم
دوم نماز
سوم بیکار نباشید.
یاعلی التماس دعا

 

 

 

7سلام از عوارض خودارضایی که بهش دچار شدم:7
خستگی شدید% ضعف در قوای تمرکز% ضعف در حافظه،% استرس و نگرانی%.حساسیت و زود رنجی% مشکل در رابطه جنسی با همسرم% احساس حقارت%... میخوام ترکک کنم

 

8سلام . میخوام برای همیشه ترک کنم. واسم دعا کنید. نزدیک ١۵ سال میشه ک 8به این کار کثیف مبتلام و دیگه همه چیمو بخاطرش از دست دادم ....خدا ان شاءلله به هممون کمک کنه آمین
التماس دعا

 

 

 

 

9سلام خدمت همه9

دوستان ،امیدوارم حال همگی خوب و رو به بهبودی باشه ....

دوستان عزیز یکی از دلایلی که باعث لغزش میشه تنهایی و فضای مجازی البته استفاده نادرست آن هستش ،این کار

زشت به شدت از زندگی انسان رو عقب میندازه .چرا؟تاثیر

فوق العاده در اراده و اعتماد به نفس میگذاره و انسان

نمیتونه تو جامعه ارتباط بر قرار کنه . امیدوارم که همه دوستان عزیز به ترک کامل

برسن ان شاءلله. یا علی

 

10سلام من ١۶ سالمه و دوساله به این بیماری کثیف 10مبتلا شدم. تو این دوسال انگار اصلا زندگی نکردمو این لعنتی مثه خوره وجودمو داره هر بار نابود تر میکنه.گودی کمر اعتمادبه نفس پایین افت درس و گودی چشم و... به امید خدا ١٢ روزه پاکمو ان شاءلله دیگه امام زمانمو ناراحت نمیکنم.

 

 

 

11سلام دوستان
منم ازامروزمیخام ب طورکامل کنارش 11بزارم چون بعدازانجام این عمل زشت خودم ازخودم بدم میادازخدامیخام هممونوب راه راست هدایت کنه برا منم دعاکنید

 

 

 

 

12سلام به مشتاقان ترک این نکبت. این دفعه دیگه واقعا عزمم جزم شده تا ترک نهایی.سری قبل ٢٣ روز ترک کردم. زندگیم نابود شده به همه چی بدبین هستم سر هر 12کاری که میرم با همکارم به مشکل میخورم، با کسی نمیسازم. خیلی پرخاشگر شده بودم من هر وقت این کار رو مرتکب میشدم صورتم شروع میکرد به شوره زدن و خودمم متوجه میشدم که از این کار هستش. در طول این
بیست و سه روز که ترک کردم اصلا صورتم شوره نزد. خود شوره زدن صورت استرس میاره. و عوارض جسمی و ذهنی دیگهای هم دارم که خیلیها که به دامش افتادن میدونن. چیزی که در آخرین ترک ماندن بهم کمک کرد، مشغول کردن ذهن با چیزهای سالمی بود که دوست داشتم. امیدوارم دفعه دیگه بیام 40 روز پاکیم رو بنویسم.

 

13سلام بنده از ١٣ سالگی شروع شد تا ١۵ سالگی ادامه داشت، یه سال ترک کردم. تو همین سال بدنم انرژی زیادی داشت و تونستم قهرمان کشور به دست بیارم
ولی غفلت کردم و دوباره مبتلا شدم13
الان نمره چشمم 2/75

قبلا جزو شاگردان ممتاز بودم اما امسال شدم بین شاگردهای اخر.
انقدر ضغیف شدم رباط صلیبیم پاره شد!!!!!
رباط پاره،پرخاشگری،خواب زیاد، ...
اینها بخشی از عوارضی هست که به خاطر این عمل بهشون دچار شدم.
میخوام به امید خدا برای همیشه ترک کنم.

 

14سلام
طاعاتتون قبول درگاه حق ان شاءلله
راستش من دیدم که دوستان تجربیاتشون رو بیان میکنند ، من هم خواستم حرف ها و تجربیاتم رو بیان کنم.
راستش من چند سالی میشد که درگیر 14این مسئله بودم...
سایت شمارو بارها دیده بودم ،
حدودا ٢١ روز پیش خواستم جدا ترک کنم.
الان خدارو شکر رفتم توی ٢٢ روز که پاکم و هرروز مصمم تر میشم برای ترکم....
الان چشمام گودی زیرش رفته...
بدنم محکم تر شده...
و کلا تغییرات زیادی تو خودم دیدم...
ممنونم بابت مطالب خوبتون.
یاعلی(ع)

 

15سلام عرض میکنم خدمت همه: 15
هیچ انسان سالم و عاقلی نمیاد کاری کنه که روح و جسم خودش اسیب ببینه
من قریب به نه سال به عمل شنیع استمنا مبتلا بودم....
قبلا در راه ترکم مدام لغزش داشتم ولی از یک جا به بعد توسل کردم به حضرت زهرا (س) ...
از بچگی ارادت خاصی به حضرت زهرا (س) داشتم و با حضرت عهد بستم که به خاطرش این عمل را ترک کنم و هر موقع که تحریک میشدم روضه حضرت رو گوش میکردم و مانع این میشد که استمنا کنم و کلا خاموش میشدم...
به دوستان این روش رو پیشنهاد میدم قطعا حضرت زهرا (س) خودش کمکتون میکنه...
الان دارم به ۴٠ روز ترک میرسم ان شاءلله التماس دعا

 

نظرات خودتون رو حتما بیان کنید.

 

حتما حتما بخونید : فواید بیشمار ترک خودارضایی (صفحه 1)

حتما حتما بخونید : 110 فایده ترک خودارضایی (صفحه 154)

 

حتما حتما بخونید : ترک خودارضایی (2) (صفحه 160)

حتما حتما بخونید : ترک خودارضایی (3) (صفحه 161)

حتما حتما بخونید : ترک خودارضایی (4) (صفحه 162)

حتما حتما بخونید : ترک خودارضایی (5) (صفحه 163)

حتما حتما بخونید : ترک خودارضایی (6) (صفحه 164)

  • ۹۹/۱۲/۲۷
  • علی علی

ترک خودارضایی

خودارضایی

نظرات (۱)

سلام ووقت بخیر خدمت همه دوستان

من حدود ۸_۷ماهی مبتلا به این گناه شدم.

عوارض خیلی بد وخیلی جدی ای روی من گذاشت.سرگیجه،پرخاشگری،ازبین رفتن حس امید وزندگیم،کاهش انگیزه.

 

عزممو جزم کردم وحدود یک ماهی ترکش کردم ولی در اثر اینستای کوفتی واینترنت دوباره پام لغزید وچندین باراین عمل زشت رو مرتکب شدم

میدونم خدا ازم ناراحته،میدونم توبه من براش معنی نداره.میدونم پیشش کوچیک شدم.

میدونم لیاقت بخشش ندارم.

هر بار دوست دارم این عملو ترک کنم ولی نمیدونم چی میشه بازم..............

از امروز عزممو جزم میکنم برای ترک این گناه.ان شاالله که خداوند منو ببخشه وکمکم کنه وعقوبتم نکنه.

چون در طول این مدت خیلی ضربه خوردم.

ان شاالله از امروز سعی در ترک این عمل قبیح دارم.

به نظرم حفظ چشم ونماز واینکه با گذشت زمان ازاین انجام این عمل زشت از زشتیش غافل نشیم.

برام دعا کنید عزیزان.

پاسخ:
سلام. آفرین که میخواهی ترک کنی. هر چقدر هم که توبتون رو شکسته باشید اگر توبه کنید خداوند میبخشتتون. هیچ وقت ناامید نباشید. با وجود خداوند ناامیدی معنایی نداره. به افکار ناامیدی اعتنا نکنید. افکار ناامیدی از طرف شیطان هست. خداوند بندش رو دوست داره و منتظر و مشتاق توبه و بازگشت بندش هست.
صفحه 33 وبلاگ رو حتما بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p33
شما نکته 71 و 90 و 97 از صفحه 146 رو حتما حنما بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p146

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

نام وبلاگ: ایست استمنا

من علی هستم، دوست تو و مدیر و نویسنده این وبلاگ. یکی مثل خودت که قبلا گرفتار این نکبت بوده و الان سالهاست که ترک کرده.

خود ارضایی روح و جسم انسان رو به معنای واقعی کلمه له میکنه و این چیزی هست که من میخوام بدونی. چیزی که خودم به عینه تجربش کردم. و میخوام بدونی که با ترک خود ارضایی چه چیزهایی رو به دست خواهی اورد.

نظراتت رو حتما بیان کن. نظرات و تجارب تو حتما به دیگران و حتی خودت کمک خواهد کرد ان شاءالله.
بخش نظرات از 1399/7/3 در تمام صفحات وبلاگ فعاله. بنده هم همه نظرات رو میخونم و در حد توانم در جواب سوالات نظرم رو عرض میکنم ان شاءالله.
در ضمن برای ارسال نظر فقط متن پیام کافیه و هیچ مشخصات و ایمیل و سایتی نمیخواد ارسال کنی.

آخرین نظرات
پیوندها