عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

ایست استمنا
سلام خوش آمدید

ترک خودارضایی (3)

شنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، ۰۷:۱۹ ب.ظ

صفحه 161

ترک خودارضایی (3)

 

15 تجربه ارسالی از طرف دوستان خوبمون درباره ترک خودارضایی:

 

1باسلام خدمت یکایک شما کاربران گرامی : 1
من یه بنده عاصی بودم که چند سال به طور مستمر این عمل زشت رو انجام میدادم، شب و روز برام مثل جهنم شده بود، از همه چی جا موندم، حسرت تموم چیزها به دلم مونده بود، با چشمهای خودم می دیدم که اطرافیانم در زندگی در حال پیشرفت هستند ، خیلی از این وضع ناراحت بودم ، یکی از آرزوهای قلبی ام این بود که برای همیشه دست از گناه بکشم، هربار که قول میدادم سمت گناه نرم
متاسفانه چند روز بیشتر دوام نمی آوردم، کم کم داشتم از خودم ناامید میشدم، به آخر خط رسیده بودم ، شب و روز کارم گریه بود، تا اینکه یک روز به طور اتفاقی این جمله زیبا رو دیدم(کسی که از گناه کردن پشیمان باشد نمی میرد تا اینکه دست از گناه بکشد) وقتی که این جمله را خواندم گویا یک آمپول امید به من تزریق شد، اشک شوق ریختم و تصمیم قاطع گرفتم که برای همیشه پرونده این گناه
را ببندم، آری به راستی زمانی که انسان اراده کند که توبه کند خواهد فهمید که خداوند فورا دست او را می گیردو اورا معطل نمیگذارد، خواهد فهمید که خداوند با آن عظمت سالهاست که منتظر این بنده گنه کار است.
شکر خدا الان نزدیک به ۵ ساله که از این عمل نکبت بار فاصله دارم.
برادران و خواهران گرامی این جمله رو از من حقیر در حافظتون ثبت کنید: وقتی بنده ای توبه کند خداوند تمام ضررهای اورا جبران خواهد کرد، خداوند کار نصفه نیمه انجام نمیدهد، من وقتی توبه کردم خداوند تمام چیزهایی رو که شیطان از من گرفت بهترش رو بهم داد، ضررهای روحی، ضررهای جسمی، درس و دانشگاه، و از همه مهمتر یه شغل اداری خوب برام درست کرد.
تغییر اولش سخت، میانه اش به هم ریختگی و آخرش بسیار خوب است.

 

2سلام من 30 روزه که پاکم خداروشکر. میخاستم بگم که اگر اینترنت باعث تحریکتون میشه از اینترنت دور بمونید. ممنون از همه. با آرزوی پاکیتون
 

3سلام دوستان من ... هستم ٢٢ ساله
٧ سال که به این بیماری گرفتار شدم همش کمر درد پا درد بی حوسله نمیتوانم برم سر کار مردم برام میخندن الان ٣ روز که
ترک کردم برام دعا کنید.

 

4سلام من ... به لطف خدا به سی روز پاکی رسیدم. با توسل به امام حسین و بقیه ی صالحان. خدا رو سپاس

 

5با سلام,من ..... هستم.تقریبا 2 سال این کار زشت رو انجام میدادم.این عمل ناپسند عوارض بسیار بد و وحشتناکی داره عبارتند
از : کاهش حافظه,ضعف بینایی,ضعف استخوان,ایجاد اختلال در روح و روان,کاهش اعتماد به نفس,گوشه گیری,بی حالی و تنبلی,زشت شدن چهره,زشت شدن اندام و .....
برای ترک این کار باید نماز اول وقت و دعا بخوانید و به چیز های مستهجن نگاه نکنید و خود را سرگرم کار های دیگر کنید و حتی به این چیز ها فکر نکنید.
مهم تر از همه همان نماز خواندن است و درخواست کمک از خداوند.
همچنین در میان انجام دادن به این کار ها,قرآن هم بخوانید.
یادتان باشد که همیشه نماز خود را در اول وقت بخوانید زیرا نماز کلید حل تمام مشکلات است و بهتر است که بگویم,نماز شاه کلید است. من حس و حال شما عزیزان رو درک میکنم و با تمام وجودم از جانب خداوند برای شما آرزوی موفقیت میکنم و من هم از شما میخوام برای من دعا کنید. بابت این که حرفام طولانی شد خیلی از شما دوستان عزیز معذرت میخوام,موفق باشید,خدا نگهدار.

6سلام دوستان من خودم درحال ترکم ولی توصیه ی

2

من اینه که نماز اول وقت بخونید معجزه میکنه و از خدا یاری بخواهید. با تشکر

 

 

 

 

 

 

7سلام من 16 سالمه و از بچگی مبتلا بودم. تاثیر خیلی بدی توی زندگیم داشته. عوارضشم لاغری زیاد گودی زیر چشم افسردگی و خیلی چیزای دیگ ... از امروز تصمیم گرفتم ترکش کنم میخوام واسه همیشه پاک بمونم
 

8باسلام
داشتم تجربه دوستامونو میخوندم خیلی عالی بودین با اراده از نحوه حرف زدنتون معلومه که میتونید جلوی این عمل زشت وایستید
مطمعن باشید که میتونید
(اما یه راه خوب پیشنهاد میدم) حالا جدا از نماز و یاد خدا بودن یاد مرگ و روز حساب که خیلییی مهمه برای جلوگیری و غلبه بر این کار اما یه راه دیگه اش سرگرمی و تفریح خیلی ساده میتونید هنری یاد بگیرید مثل یاد گرفتن هنر خط یا خیلی از هنر های دیگه برید
کلاس خیلی تاثیر داره هم زندگیتون از روال عادی در میاد هم یه هنری یاد میگیرد هم اینکه انقدر درگیر هنر میشید که اصلا به این عمل زشت و کثیف که نابود کننده ما جووناس فکرم نمیکید امتحان کنید تجربه شو کردم
منم مثل شما جوونم هم سن و سال خودتون یه زمانی غرق شده بودم رنگ پریده،کم خون،بدن ضعیف،ماهیچه های بدنم کوچیک شده بود انقدر کوچیک بود دیگه اعتماد به نفسم هم اومده بودپایین،دستام عرق میکرد و خیلی مصیبت های دیگه،چهرم زشت
و بی ریخت بود کسی محل نمیداد،ولی وقتی تصمیم گرفتم ترک کنم و رفتم با هنر سرگرم شدم.
(نتیجه):هم یه هنری یاد گرفتم هم فراموش کردم این عمل رو هم اینکه همه بهم توجه میکنن همه سعی میکنن باهام دوس بشن چون هنر بلدم.با یه ترک به اینجا رسیدم
ان شاءالله بتونیم برای اینده و کشورمون و خانواده ای که قراره اینده تشکیل بدیم مفید باشیم و با تن و بدن سالم بهترین زندگی رو کنیم
یا علی

 

9سلام الان روز ٧٩ ترکم هستش و واقعا احساس بسیار عالی دارم ..درسته اولش یکم سخته ولی بقیه زندگی رو میشه به راحتی هر چه راحت تر گذراند

 

10سلام دوستان ،،باید کاری کنیم این چرخه و این سیکل خودارضایی بشکنه چرخه ای که مدام تکرار میشه، این چرخه اعتیاد جنسی یا خودارضایی به اینصورته:
اول جرقه های ذهنی(یعنی وسوسه میشیم بریم سمت تماشای پورن یا توی تخیلات جنسی فرو بریم)
دوم تماشای پورن(خودمون را گوول میزنیم و به دروغ متقاعد میکنیم که من فقط میخوام نیگاه کنم خود ارضایی نمیکنم....اما...)
سوم خود ارضایی
چهارم پشیمانی و پشیمانی و .....
پنجم مرحله ترمیم(یعنی یه مقدار احوالات و شرایط بدنت خوب میشه )
.
.
.
دوباره این چرخه و سیکل خودارضایی شروع میشه و مرتبا تکرار میشه ،یه هو میبینی طرف بیست ساله داره خودارضایی میکنه و گیر افتاده توی این چرخه، زندانی شده
جرقه ها تخیلات،...................
باید این چرخه رو بشکنیم. ببخشید یه کم طولانی شد ،به امید رهایی همه بچه های خوب وطنم از این اعتیاد خاموش ولی ویرانگر دوران طلایی زندگی. هیچ وقت برای شروع دیر نیست . پس همین الان شروع کن و خودتو رها کن

 

11به نام خدا
سلام بنده ... هستم که از 12 سالگی به خودارضایی مبتلا شدم و الان به لطف خداوند متعال و اراده ی محکم خودم به 378 روز ترک رسیدم بنده تا بهمن ماه سال قبل درگیر خودارضایی بودم که تو اینترنت با این وبلاگ اشنا شدم و بعد از اینکه تجربیات دوستان و خوندم امیدوار شدم که منم میتونم از این بیماری نکبت وار رها بشم زمانی که خودارضایی میکردم 1) لاغر 2)استرس و افسردگی
3)بیحال و کسل حال و حوصله ی هیچ کاری رو نداشتم 4)نا امید از همه چیز 5)درد کشاله ران 5)سر درد و سرگیجه 6)ضعف حافظه 6)از لحاظ جسمی ضعیف بازو ها و ران هام لاغر قبلا رو فرم بودم بعد از خودارضایی این جوری شدم 7)سیاهی و گودی زیر چشم 8)ریزش موی شدید جایی رسیده بودم یه دست میزدم تو موهام 20 تار میریخت 9)براقیت چشام از دست رفته بود و چشام همیشه تار میرفت 10 )ضعیف شدن چشام 11 )کمر درد شدید 12 )فکری شدن طوری بود که اصلا شبا نمیتونستم بخوابم
12 )وسواس فکری 13 )لرزش دستام 14 )زور نداشتم مث قبلا 15 )کم خونی 16 )مث قبلا نمیتونستم درس بخونم و افت تحصیلی شدید
جایی رسیدم که دانشگاه مو ول کردم 17 )قدرت بیان نداشتم یک سلام و علیک ساده هم نمیتونستم با دیگران داشته باشم 18 )خجالتی بودم،،،،،، ######و بعد از یکسال ترک  هم چاق شدم و کلن همهی اثراتش خوب شده //////دوستان میخام بگم با این کار هم خودتون و خانواده تون و نابود میکنی /////به نظر من هر کس بخواهد ترک کنه میتونه فقط به شرطی که خودش بخواد و ایمان داشته باشه به خدای خودش
بنده بهتون قول میدم هر کی ترک کنه بعد 6ماه 90 درصد اثراتش خوب میشه اون 10 درصدش هم به مرور زمان خوب میشه و هر زمانی که بخای شروع کنی دیر نیست پس از همین الان شروع کن. و یک نکته ی مهمی که میخام بگم با یک عزم راسخ شروع به ترک کنید درسته شاید اولاش
سخت باشه ولی بعد از گذشت مدتی حدود یک یا دو ماه دیگه اصلا بهش فکرم نمیکنی تا خودتون نخای به نظر من هر کی خودارضایی میکنه اینه که خودش میخواد تا خودت نخای خودارضایی نمیکنی این و مطمئن باشید

دوستان ببخشید سرتون و درد آوردم فقط خواستم تجربیات شخصی خودم و بهتون بگم شاید بتونه کمکی بهتون بکنه

 

12سلام،من از امروز میخام همه ابزارهایی که باعث میشن من وسوسه به انجام این گناه بشم رو کنار بگزارم

 

13سلام "یا زهرا کمکم کن" هستم 22 روز ترک. درسته سختی داشت ولی ارزشش رو قطعا داره. دیروز که ٣ هفته بود به شدت بهم فشار اومد اما کاری نکردم، همه چیز با فکر و تخیل شروع میشه. تو این ٣ هفته اصلا سمت فیلم و عکس نرفتم. نماز میخونم، چون ایام فاطمیه بود روضه گوش دادم. دوستان خوبم برام دعا کنید.

 

14سلام من ... هستم 14 سالمه از تهران.
1.5 ساله که این کار کثیف رو میکنم و زمانی که انجامش میدم حس منفورترین آدم جهان بهم دست میده و از همه چیز خودم بدم میاد
ولی الآن 12 روزه که پاکم و به امید خدا و اراده ی خودم این 12 روز رو تا ابد ادامه میدم و دیگه انجامش نمیدم
لطفا هر کدومتون یک صلوات برای رهایی من و دوستان دیگر از این مخمصه بفرستید و برای همه ما دعا کنید
یا حق

 

15سلام عرض ادب خدمت دوستان لطفن تجربه منم در مورد این عمل 3خودارضایی گوش کنید .من ٨ سال درگیر خودارضایی بودم و الان هم ١٩ سالمه دوستان خودارضایی برکت و نور وطراوات از ادم میگیره عقل ادمو درست ب کار نمیبره در مشکلات زندگی خلق وجوی زبان ادمو جوری جلوه میده ک همه ازش بدشون میاد چ رفیق چ در فامیل هرروز برای ادم بدبختی و افسرده هستش خودارضایی همه چی از من گرفت زیبایی نور وطراوات برکت اندام بد روابط اجتماعی صفر فن بیان صفر جوری خجالتی بودم ک کسی منو میزد یا هر جور حرف بهم میگفت نمیتونستم بهش چیزی بگم بهش برادران عزیز آیا واقعن ارزششو داره ک ادم بخاطر کمتر از ١ دقیقه لذت پوچ آینده جوانی ادمو ب تباه و روز سیاه میکشونه با این عمل نکبت ادم هرروزش ب سمت بدبختی میره ما ها لذت کمتر از ١ دقیقه ک واقعن ارزششو نداره انجام میدم و بخدا پشت میکنیم ترجیح میدیم اینکارو بکنیم .کمی با خودمون فکر کنیم و از این کار دست بکشیم و بریم سمت خدا که ارامش و سعادت تو این راهه. ولی من الان ب حول قوه الهی ۴٧ روزه ک پاکم تنها تنها تنها دلیل این ک تا اینجا رسیدم نماز اول وقت ایمان و تقوای وشان ادمو میبره بالا و مانع وسوسه ی شیطان میشه ولی الان من زیبایی و نور وطراوات صورتم داره بر میگرده روابط اجتماعی روز بروز خوب میشه فن بیانم روزب روز خوب میشه. ای عزیزان ک درحال ترک یا میخاهن ترک کنن (در هر سن که هستید وهر چند سال که مبتلایید) مطمین باشید بدون هیچ شکی یا تردیدی در این راهی پر نور و طراوات پربرکت پر از خوشبختی لذت بخش سرزندگی در انتظار شماست هر روز بهتر از دیروز خواهد بود جوری میشود
ک میخواهد همیشه زندگی کنید در این دنیا برادران عزیز برای رسیدن ب خوشبختی صدردصد سختی های خودشو داره ولی ولی ولی تنها رمز موفقیت نماز اول وقت هیچ وقت یادتون نره وسلام

 

نظرات خودتون رو حتما بیان کنید.

 

حتما حتما بخونید : فواید بیشمار ترک خودارضایی (صفحه 1)

حتما حتما بخونید : 110 فایده ترک خودارضایی (صفحه 154)

حتما حتما بخونید : ترک خودارضایی (1) (صفحه 159)

  • ۹۹/۱۲/۳۰
  • علی علی

ترک خودارضایی

خودارضایی

نظرات (۱)

۱۶سالمه و خودارضایی رو از۹سالگی شروع کردم و از اون موقع بینیم شروع به بزرگ شدن کرد و چند ساله خیلی سعی کردم این کارو ترک کنم ولی بیشتر از یه هفته نتونستمت تحمل کنم.شما چه پیشنهادی به من میدی؟ 

پاسخ:
سلام. شما نکته 71 از صفحه 146 رو حتما بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p146

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

نام وبلاگ: ایست استمنا

من علی هستم، دوست تو و مدیر و نویسنده این وبلاگ. یکی مثل خودت که قبلا گرفتار این نکبت بوده و الان سالهاست که ترک کرده.

خود ارضایی روح و جسم انسان رو به معنای واقعی کلمه له میکنه و این چیزی هست که من میخوام بدونی. چیزی که خودم به عینه تجربش کردم. و میخوام بدونی که با ترک خود ارضایی چه چیزهایی رو به دست خواهی اورد.

نظراتت رو حتما بیان کن. نظرات و تجارب تو حتما به دیگران و حتی خودت کمک خواهد کرد ان شاءالله.
بخش نظرات از 1399/7/3 در تمام صفحات وبلاگ فعاله. بنده هم همه نظرات رو میخونم و در حد توانم در جواب سوالات نظرم رو عرض میکنم ان شاءالله.
در ضمن برای ارسال نظر فقط متن پیام کافیه و هیچ مشخصات و ایمیل و سایتی نمیخواد ارسال کنی.

آخرین نظرات
پیوندها