عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

ایست استمنا
سلام خوش آمدید

صفحه 157

حتما بخونید:

نکته بسیار مهمی درباره لغزشهای مدام در راه ترک خودارضایی :

 

 

🔶🔶خواهش میکنم همه بچه هایی که مدام لغزش دارند به چیزی که عرض میکنم و بسیار بسیار بسیار مهمه توجه کنند:

وقتی مرتکب خودارضایی میشی معمولا یه حس پشیمانی بهت دست میده و تو اون لحظه احتمالا تصمیم میگیری دیگه هیچ وقت مرتکبش نشی. ولی چند ساعت بعد یا روز بعد یا حداکثر چند روز بعد همه چیز فراموشت میشه. و دوباره حالت بد میشه و تحریک و وسوسه و ... . درست میگم؟

حالا تکلیف چیه؟ اون حال بد رو چه کار کنیم؟ چجوری برای همیشه ترک کنیم؟

 

پاسخ اینه:

✅ اون چند ساعت اولیه بعد از ارتکاب خودارضایی رو اکثرا حس پشیمانی بهشون دست میده و حتی از خودارضایی ممکنه تنفر هم پیدا کنند. چون شهوتی در کار نیست. پس تو باید آماده باشی برای روزهای بعد.

👈شما باید بدونی باید اون چند روز که حالت بده تحمل کنی.

یه معتاد که ترک میکنه اولش حالش بد میشه.

شما خودارضایی رو میخواهی ترک کنی حالت "احتمالا" چند روز کمی بد میشه (خیلی خیلی کمتر از معتاد به مخدر که اصلا قابل مقایسه با حال بد اونها نیست). احتمالا این حال یک هفته هم نکشه. باید این چند روز رو تحمل کنی تا کلا دیگه حالت خوب بشه.

🔔تقریبا 99 درصد بچه ها لغزششون تو همون چند روزی که عرض کردم هست. اون چند روزی رو که اگر تحمل کنند تموم میشه، تسلیم میشند.

🔑اون چند روز که حالت بده تحمل کن تا بعدش برای همیشه راحت و رها بشی.

 

👈برای اون چند روز (و البته برای همیشه) توصیه میشه از بیکاری حتما دوری کنی. حتی المقدور تنها نباش. هرگز سراغ عوامل محرک نرو. از رویا پردازیهای جنسی هم پرهیز کن و اگر فکری به ذهنت رسید سریع ذهنت رو ازش منصرف کن.

مطمئن باش و شک نکن موفق میشی ان شاءالله.

 

یا علی

 

نظرات خودتون رو حتما بیان کنید.

 

حتما حتما بخونید : فواید بیشمار ترک خودارضایی (صفحه 1)

حتما حتما بخونید : 110 فایده ترک خودارضایی (صفحه 154)

حتما حتما بخونید: احادیث مرتبط با خودارضایی و شهوت (صفحه 62)

حتما بخونید: پاسخ به نظرات و سوالات پرتکرار شما در مورد خودارضایی- بخش 3 (ص146)

 

 

نظرات (۵)

سلام و با تشکر از مطالب عالیتون

نظرتون راجع به انجمن معتادان جنسی گمنام sa چیه؟ 

پاسخ:
سلام. اطلاعاتی در این مورد ندارم.
  • خودارضایی بدترین بیماری است که میشناسم لعنت براستمنا به امید روزی که هیچ جوانی خودارضایی نکند
  • .

    من حداقل 4سال هست که خودارضایی میکنم و حدود2سال حداقل روزی 3.4بار خودارضایی میکردم اما الان2سال است که حداقل 1هفته یکبار خودارضایی میکنم خواستم بگم اگه دیگه این کارو نکنم مشکلی پیش نمیاد؟؟یا الان مشکلی پیش نیومده اخه من هیچکدوم از ضرر های خودارضایی رو نداشتم 

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم.
    اگر خودارضایی رو ترک کنید عوارضش برطرف میشه و عوارض و مشکلی هم براتون پیش نخواهد اومد در آینده. ولی اگر ترک نکنید قطعا دچار عوارض بسیار زیاد و مختلفش خواهید شد. شما مورد 8 از صفحه 23 رو حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p23

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام من تقریبا۱۳ساله که متاسفانه دارم انجام میدم بعدازعمل خیلی پشیمون میشم تاالان هزاربارخواستم که ترکش کنم ولی تاالان اصلا نتونستم الان توبه میکنم ولی فردادوباره انجام میدم دوباره بعدش توبه میکنم ولی دوباره انجام میدم این کاررومدام تواین۱۳سال انجام دادم دیگه واقعاازخودم به شدت خیلی زیاد نفرت دارم ********* ********* اعصابم این قدرخوردشده که دیگه نمیتونم کنترلش کنم بااطرافیانم بداخلاقی میکنم انگیزه وامیدی برای زندگی ندارم ********** ***** ****** *** *** ****** *** ************** ** **** **** ****** *** ***** ***** **** ***** *** ***** **** *** *** **** ********* ***** لطفاکمکم کنیداین لعنتی روترکش کنم ** *** *** **** ****** ***** **** ************ **** *** ************** **** ***** ***** ******** *** خلاصه الان بهخاطر این کاردچاراین اسیب ها شدم:بی نمازی بداخلاقی ضعف بدنی وروحی اعصاب خوردی ناامیدی  بی میل بودن نسبت به ازدواج وخلاصه هزارتا مشکل دیگه که خودت بهترمیدونی الان۲۵سالمه ولی ازدواج نکردم خلاصه اوضام بدجورخرابه ** ****** ***** کمکم کنیدترکش کنم **** **** ***** ** ********* ****

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. آفرین که میخواهی ترک کنی.
    دوست من خودکشی زمانی خوب بود که آدم بعدش راحت میشد درصورتیکه اول بدبختی و عذاب هست.
    شما نکته 90 از صفحه 146 رو حتما حتما بخونید الان. کلیک کنید: http://istemna.blog.ir/post/p146

    شما میتونید به شیوه تدریجی خودارضایی رو ترک کنید. در مورد ترک تدریجی خودارضایی حتما صفحه 92 وبلاگ رو بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p92

    همچنین نکته 71 و 97 از صفحه 146 رو حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p146

    مراجعه به یک روانپزشک (متخصص اعصاب و روان) ماهر خیلی میتونه بهتون کمک کنه . همونطور که جسم انسان ممکنه مریض بشه روح انسان هم ممکنه مریض بشه . فقط اگر روانپزشک بهتون دارویی داد فقط و فقط تحت نظر خودش مصرف کنید و به هیچ وجه، تاکید میکنم به هیچ وجه خوددرمانی نکنید .

    مطالبی که لینکشو بهتون دادم حتما بخونید.
  • برگشته به خدا
  • سلام 

    حدود ۱۳ سال خ او ۸سال درگیری فیلم هستم متاهلم 

    من ۲۷۰ روز ترک فیلم داشتم  بعلاوه ۴۵ روزم ترک خ ا داشتم شکست خوردم هی دوباره بلند میشم هی شکست ... نمیدونم چیکار کنم ناراحت افسردگی وقتی ۴۵ روز پاک بودم به خدا نزدیک بودم بدنم سفت بود عضلات نشان میداد وغیره خیلی بعدش شکست وقتی ۲۷۰ روز ترک فیلم داشتم پاک بودم هیچی تو ذهنم نبود دوباره شکست

    یه عوارضی دارم خیلی نگرانم میکنه بچه دارشدن 

    آیا ربطی داره بچه دار میشیم نگرانم میکنه خانمم میگه میترسم بچم اینجوری بشه معلول عقیم خیلی چیزا خودم دارم نابود میشم 

    دومی ناتوان جنسی یا ازمردی افتادن 

    وقتی رابطه جنسی داریم همسرم می بینه نگاه میکنه دیگه ناتوان جنسی دارم نمیدونستم این چیه ترسیدم  همسرم سرد شده بود داره زندگی ازهم میپاشه لطفا کمکم کنید ممنون

     

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. آفرین که دارید ترک میکنید.
    اسمش شکست نیست، اسمش لغزشه. اگر لغزشی در راه ترک داشتید هرگز ناامید و دلسرد نشید. فوری توبه کنید و برید غسل کنید و ترکتون رو با قدرت ادامه بدید.
    در مورد رابطه خودارضایی با عقیمی نکته 2 از صفحه 78 رو بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p78
    در مورد زودانزالی حتما نکته 82 از صفحه 146 رو بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p146
    اگر بیماری جنسی و ... دارید میتونید به پزشک متخصص متدین مراجعه کنید. همچنین برای مشاوره میتونید به یک مشاور خوب و متدین مراجعه کنید.
    در مورد ترک خودارضایی متاهلین نکته 41 از صفحه 93 رو حتما حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p93

    همچنین صفحه 33 وبلاگ رو حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p33
    و نکته 85 و 97 از صفحه 146 رو حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p146
    حتما از امام حسین (ع) کمک بخواهید. حتما کمکتون میکنن. از امام حسین بخواهید که از خدا بخواد کمکتون کنه. مطمئن باشید بسیار بسیار تاثیرگذار هست و بهتون در ترک کمک میکنه.
    مطالبی که لینکشو دادم حتما بخونید.

    برای مشاوره میتونید برید به این سایت و یه لحظه ای عضو شید و در قسمت مربوطه باهاشون صحبت کنید. آنلاین بهتون جواب میدن:

    http://javab.ir/09640/

    یا میتونید زنگ بزنید به شماره 096400 بدون پیش کد و در قسمت مربوطه باهاشون صحبت کنید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

    نام وبلاگ: ایست استمنا

    من علی هستم، دوست تو و مدیر و نویسنده این وبلاگ. یکی مثل خودت که قبلا گرفتار این نکبت بوده و الان سالهاست که ترک کرده.

    خود ارضایی روح و جسم انسان رو به معنای واقعی کلمه له میکنه و این چیزی هست که من میخوام بدونی. چیزی که خودم به عینه تجربش کردم. و میخوام بدونی که با ترک خود ارضایی چه چیزهایی رو به دست خواهی اورد.

    نظراتت رو حتما بیان کن. نظرات و تجارب تو حتما به دیگران و حتی خودت کمک خواهد کرد ان شاءالله.
    بخش نظرات از 1399/7/3 در تمام صفحات وبلاگ فعاله. بنده هم همه نظرات رو میخونم و در حد توانم در جواب سوالات نظرم رو عرض میکنم ان شاءالله.
    در ضمن برای ارسال نظر فقط متن پیام کافیه و هیچ مشخصات و ایمیل و سایتی نمیخواد ارسال کنی.

    آخرین نظرات
    پیوندها